Ypres Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Wie wint Ieper?

Loix (C2 S1600)
10
7%
Bijvelds (Evo N4)
24
18%
v/d Heuvel (Evo N4)
30
22%
Casier (clio S1600)
2
1%
Basso (punto S2000)
45
34%
Princen (clio S1600)
21
16%
Snijers (Evo IX)
2
1%

Totaal aantal stemmen : 134

Re: Ypres Rally 2006

Berichtdoor Gijs G » zo jun 25, 2006 9:13

cvgn schreef:auto zo ver in elkaar dat zelfs tankdop door de lucht vloog.
Is door kunnen rijden maar een stukje verder heeft hij de proef verlaten.

Cvgn.

Op eurosport te zien leek de schade allemaal nogal mee te vallen, maar achterwiel stond er nogal onder een vreemde hoek onder.
Gijs G

Berichtdoor ChrisZW » zo jun 25, 2006 9:48

vanavond om 6 uur komt er een terugblik op eurosport (dit keer maarliefst een half uur :p)

na lang zoeken heb ik eindelijk een foto van de nieuwe auto van bijvelds gevonden bij 1 van onze zuiderburen:

Afbeelding
ChrisZW

Berichtdoor Patmeister » zo jun 25, 2006 10:37

Campos schreef:Naar ik heb begrepen is Radboud ter controle naar het ziekenhuis gebracht. Of dat met een heli is gebeurd, dat kan.. Er hingen genoeg van die apparaten in de lucht, dus dat hoeft niets te zeggen over mogelijke verwondingen oid.
Even afwachten, maar wat ik begreep valt het relatief gezien mee.

En toch gefinished.... Jan heeft gewoon een tijd gezet op de laatste KP.
Patmeister

Berichtdoor Amazone » zo jun 25, 2006 11:54

Campos schreef:Naar ik heb begrepen is Radboud ter controle naar het ziekenhuis gebracht. Of dat met een heli is gebeurd, dat kan.. Er hingen genoeg van die apparaten in de lucht, dus dat hoeft niets te zeggen over mogelijke verwondingen oid.

Radboud heeft een scheurtje in een ruggewervel, ligt nu nog in het ziekenhuis maar mag morgen naar huis.

Hij hoeft gelukkig geen korset om, wel een brace, en moet rust houden...
Amazone

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jun 25, 2006 21:52

Per ziekenauto, de proef lag stil toen wij aankwamen, we hebben Radboud nog gezien en gevraagd of we wat konden doen.
Hierna is de proef weer gestart.
Wout de Klerk

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jun 25, 2006 21:54

De engelse commentator hield het wel op Bijvelds, volgens hem een ervaren belg... :lol:[/quote]

Volgens de informatie in het blad van de rally is de woonplaats van Peter, Brasschaat, dus... :roll:
Wout de Klerk

Berichtdoor Martijn_Braat » zo jun 25, 2006 22:12

En wat is jullie verhaal Wout?
We zagen jullie nog wel voorbijkomen op de Kemmelberg een paar km voor het einde van de rally maar stonden vervolgens tevergeefs met een blad vol bier naast het podium jullie op te wachten.

rijden jullie de BHV?
Martijn_Braat

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jun 25, 2006 22:16

StevenK schreef:
Jaap Sinke schreef:Wellicht al eerder ter sprake gekomen maar klopt het dat de S2000 auto's in de klasse N4 vallen? Zo staan ze iig wel op de lijst in Ypres.

Groeten Jaap

Yep, zolang er nog geen nieuwe klasseindeling is (R1 -R4) worden ze in de N4 ingedeeld.

Ik heb ze bij de shakedown bekeken, dit is zelf voor de A7 een uitzonderlijke auto, het is een WRC zonder turbo.
Wout de Klerk

Berichtdoor Christophe » zo jun 25, 2006 22:22

Christophe

Berichtdoor nkroeze » zo jun 25, 2006 22:37

Toivonen schreef:En wat is jullie verhaal Wout?
We zagen jullie nog wel voorbijkomen op de Kemmelberg een paar km voor het einde van de rally maar stonden vervolgens tevergeefs met een blad vol bier naast het podium jullie op te wachten.

rijden jullie de BHV?

Dat was waarschijnlijk op hetzelfde moment dat wij met 20 man een 30 minuten geprobeerd hebben om ze alsnog op de weg te krijgen, maar helaas mocht dat niet baten.

Ik heb iig de blaren op m'n handen van de sleepkabel trekken en Campos de hand blauw omdat ie m tussen de deur kreeg die iemand ff iets te enthousiast dicht gooide.

Daarna goed om te zien dat zowel GJ als Wout de teleurstelling kunnen verwerken met een geweldig serviceteam, een heerlijk amsteltje ennuh, een italiaanse schone :D
nkroeze

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jun 25, 2006 22:52

Toivonen schreef:En wat is jullie verhaal Wout?

rijden jullie de BHV?

Zoals Niels al melde, hebben wij helaas het einde niet mogen halen, wij hebben in een R3 snijden waarschijnlijk een klein stukje teveel gevlogen waardoor het asfalt op was en er een diepe greppel ons belette de rally te finishen.
We stonden daar met 5 toeschouwers, maar dat werden er al gauw 50, waaronder Niels en Campos, die van een paar honderd meter verderop kwamen.
Met zijn allen hebben we geprobeerd de wagen er uit te halen, maar die bleef achter het linker achterwiel haken.
Helaas is er bij de pogingen wel wat schade veroorzaakt, maar het doel heiligt de middelen.

We zijn er uiteindelijk door een aanwonende boer uit getrokken met zijn trekker, en verder zelf naar de service gereden, en helaas voor het ontvangen van jouw bier niet langs het podium, maar via de tankplaats naar onze mannen en onze nieuwe Italiaanse vrienden.

Het is een absolute toprally, die we hopelijk volgend jaar weer gaan rijden, ik ben er van onder de indruk hoe snel GJ gewend was aan de omstandigheden, maar ga wel kijken hoe ik beknoptere notes kan geven, ik kan best lullen, maar dit is overdreven!
Wout de Klerk

Berichtdoor rudi1508 » zo jun 25, 2006 23:01

De Italiaanse schone!!Ik lig er nog wakker van!!
rudi1508

Berichtdoor Wout de Klerk » zo jun 25, 2006 23:03

rudi1508 schreef:De Italiaanse schone!!Ik lig er nog wakker van!!

En wat doe je dan ?? :D
Wout de Klerk

Berichtdoor rudi1508 » zo jun 25, 2006 23:04

Verder dromen! :(
rudi1508

Berichtdoor Campos » zo jun 25, 2006 23:05

rudi1508 schreef:De Italiaanse schone!!Ik lig er nog wakker van!!

Heb je d'r meegenomen naar bed dan dat je er wakker van ligt? :mrgreen:

Ik geef je groot gelijk! :D
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden