Toivonen schreef:En wat is jullie verhaal Wout?
We zagen jullie nog wel voorbijkomen op de Kemmelberg een paar km voor het einde van de rally maar stonden vervolgens tevergeefs met een blad vol bier naast het podium jullie op te wachten.
rijden jullie de BHV?
Zoals Niels al melde, hebben wij helaas het einde niet mogen halen, wij hebben in een R3 snijden waarschijnlijk een klein stukje teveel gevlogen waardoor het asfalt op was en er een diepe greppel ons belette de rally te finishen.
We stonden daar met 5 toeschouwers, maar dat werden er al gauw 50, waaronder Niels en Campos, die van een paar honderd meter verderop kwamen.
Met zijn allen hebben we geprobeerd de wagen er uit te halen, maar die bleef achter het linker achterwiel haken.
Helaas is er bij de pogingen wel wat schade veroorzaakt, maar het doel heiligt de middelen.
We zijn er uiteindelijk door een aanwonende boer uit getrokken met zijn trekker, en verder zelf naar de service gereden, en helaas voor het ontvangen van jouw bier niet langs het podium, maar via de tankplaats naar onze mannen en onze nieuwe Italiaanse vrienden.
Het is een absolute toprally, die we hopelijk volgend jaar weer gaan rijden, ik ben er van onder de indruk hoe snel GJ gewend was aan de omstandigheden, maar ga wel kijken hoe ik beknoptere notes kan geven, ik kan best lullen, maar dit is overdreven!