Mivali schreef:Ik ben weinig actief op dit forum, ik lees echter wel veel hier maar nu kruipt het bloed.....
Mensen die zichzelf rallyfan noemen maar er een hekel aan hebben om te betalen voor een evenement kunnen wellicht beter thuis voor de flatscreen (want die is natuurlijk wel al aangeschaft) gaan zitten. Je kunt ook naar de V&D en iets meenemen (jatten dus) en afwachten of je bij de uitgang wordt gecontroleerd, maar nee, dat doen we niet, bij de rally proberen we het wel want och och, wat zijn we toch handige jongens!
Naar mijn idee zijn dit trouwens dezelfde mensen die zonder moeite een prijzig rally modelletje kopen voor in de vitrine (want je bent thuis toch ook "rallyfan"), kost je ook minimaal 25 euro, maar entree betalen voor een rally is blijkbaar teveel. Getver, wat krijg ik hier een vieze smaak van in mijn mond!
Ooit wel een gratis naar Ajax-AZ geweest, gratis naar Marlboro Masters geweest, gratis naar TT-Assen geweest?????
Voor alle quasi-fans: Stel dat je voortaan 5 betaalde rally's per jaar bezoekt, laten we zeggen 5 x 30 dus 150 entree, je smeert thuis je eigen broodjes, rijdt rustig naar de KP's (spaart benzine en daarmee geld!) dan leg je dus per dag 41 eurocent opzij....en nu terug naar het onderwerp, de BHV-rally. Hupsakee, koop een spaarvarken en dan praten we volgend jaar weer verder.
Je kan dan wel een vieze smaak in je mond krijgen, wellicht dat je iets meer te besteden hebt dan de gemiddelde nederlander, maar wat krijg ik voor dit geld. Als men 5 euro bijdrage vraagt heb ik er geen problemen mee, info pakketje erbij en klaar is Kees.
Maar 30 euro vind ik gewoon schandalig. En per proef betalen is ook geen optie want als je een beetje pech hebt wordt die proef waar je staat geneutraliseerd o.i.d.
Ik vraag me af hoe lang dit goed kan gaan, en wanneer bij calamitieten de rally wordt afgelast of zo, krijgen de betaalde toeschouwers dan hun geld terug ?
Al met al zit ik lekker achter mijn ''flatscreen'' volgend weekend en ik hoop nog een hoop ''geen zin in betalen mederallyfans''en kan ik weer een bijdrage in het spaarvarkentje stoppen voor andere doeleinden