Paradigit ELE Rally 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jan » do mei 25, 2006 20:46

joostkusters schreef:
Omg, weer zo' n een die denkt dat ie het beter weet.

ik dacht dat jij zo was

Jij was toch zo? :twisted:
Jan

Berichtdoor TWENGELTJE » do mei 25, 2006 21:29

Dames waar zijn we weer mee bezig
Het heden is niet met vroeger te vergelijken en dan heb ik niet over 6 of 7 jaar geleden
De ELE bestaat al veel langer en was vroeger op sommige punten inderdaad mooier maar met de huidige regels is dit nu niet meer mogelijk
En ook voor de ELE telt dat de kosten zijn gestegen en dan moet het benodigde geld ergens weg komen.
Een andere reden is het drankgebruik op de proeven Door entree te vragen worden de fans van de drinkers gescheiden en vind ik dit een goede oplossing Ook de vergunningen vragen hier om maatregelen
TWENGELTJE

Berichtdoor ignissport » vr mei 26, 2006 9:25

De discussie is niet toen en nu, maar nu en de toekomst. De organisatie van de Paradigit ELE Rally heeft wederom een puik stukje werk afgeleverd, de rally is wederom groter en mooier geworden.
En dat ondanks alle elke jaar strengere regels van overheid en gemeenten. Applaus voor deze mannen en vrouwen!

Kees
ignissport

ele

Berichtdoor F.van Aken » vr mei 26, 2006 17:21

WAARVAN AKTE!!!!!!

ignissport schreef:De discussie is niet toen en nu, maar nu en de
toekomst. De organisatie van de Paradigit ELE Rally heeft wederom een puik stukje werk afgeleverd, de rally is wederom groter en mooier geworden.
En dat ondanks alle elke jaar strengere regels van overheid en gemeenten. Applaus voor deze mannen en vrouwen!

Kees
F.van Aken

Berichtdoor Turbo de gravende mol » za mei 27, 2006 0:45

Welke rally het ook mag zijn de fles of glas die gevuld is met alcohol legt de rally aan banden, wij als official's zijn de eersten die er mee geconfronteerd worden! Zo is het me zelf overtroffen twee jaar geleden met de rally van Barneveld.
Je staat er geheel vrijwillig terwijl het mij en al die andere vrijwilligers het een vrije dag kosten daar wil je dan ook van kunnen genieten net als al die rallyfans, dus niet dat iemand stom dronken op je af komt lopen en al het lint aan fladeren trekt (hou jij het nog voor je uit?) Zij die immers het publiek verstoren terwijl die proberen te genieten v.d. rally, terwijl zij de gevaren niet meer inzien. Zo werd dus ook mijn eigen auto stevig op de proef genomen door het dronken genootschap (drie totaal) met een vuilniszak vol rommel (blikjes, flesjes en andere rommel) werd er is stevig over de auto geslagen "het huilen staat je dan nader dan het lachen" de rally toeschouwers staan nader toe te kijken en geniet met mate nog van de rally, ze proberen je te helpen maar dat alles mag niet baten zelfs de politie kan niet ter plaatse komen vanwege het vele drankgebruik, staan we daarom als official op onze posten NEE dank je die elende hoefd voor mij nooit weer! (wel heb ik altijd met elke rally als ik geen last van hen heb dan heb je het ook niet van mij, juist daar hou ik het evenwichtig er mee in!)
Turbo de gravende mol

Berichtdoor Super 1600 » za mei 27, 2006 20:57

Even terug naar waar de topic over ging.

De inschrijvingen zijn bekend, maar toch een aantal namen die ik mis tot nu toe.
Geen van der Marel, Monnens (die volgens mij zou starten in een M3), opvallende rijder in een Paradigit-EVO zoals Hakkinen in Hulst en Sparrow.
Ik mis ik een aantal Colt-cup rijders. Komen die misschien nog?
Super 1600

Berichtdoor wimo » za mei 27, 2006 22:01

Geduld Paul!!

Let maar eens op wat er nog allemaal gebeurd de komende dagen.
Veranderd nog wel.
Groetjes Monique
wimo

Berichtdoor HJD » zo mei 28, 2006 9:22

Super 1600 schreef:Even terug naar waar de topic over ging.

De inschrijvingen zijn bekend, maar toch een aantal namen die ik mis tot nu toe.
Geen van der Marel, Monnens (die volgens mij zou starten in een M3), opvallende rijder in een Paradigit-EVO zoals Hakkinen in Hulst en Sparrow.
Ik mis ik een aantal Colt-cup rijders. Komen die misschien nog?

Van Sparrow weet ik dat hij tijdens en na de Tank S Rally motorproblemen heeft gekregen. Hij hoopte de auto voor de ELE Rally in orde te krijgen, maar of het lukt is niet zeker. In ieder geval nu al 6 WRC's aan de start.
HJD

Berichtdoor Paperclip » zo mei 28, 2006 10:45

Ook leuk dat er nu inmiddels al 3 britse teams in hebben geschreven, 2 duitse, en een deens team :)
De ELE-site meldde vandaag dus dat er 81 equipes hebben ingeschreven. Volgens mij is dat ook nog best veel, of niet?

En inderdaad, het viel mij ook op dat Piet van Hoof en Arjan de Koning (de twee 'gastheren' als het ware) er al wel bij staan, maar Hakkinen nog niet. Wat er niet is kan nog komen (EDIT: Ik zie nu net dat de inschrijvingen sinds vrijdag dicht zijn) maar het is ergens wel een beetje apart.

Nog een kleine 2 weken en de ELE is weer begonnen! 8)
Paperclip

Berichtdoor Wim Salabim » zo mei 28, 2006 17:48

Paperclip schreef:Ook leuk dat er nu inmiddels al 3 britse teams in hebben geschreven, 2 duitse, en een deens team :)
De ELE-site meldde vandaag dus dat er 81 equipes hebben ingeschreven. Volgens mij is dat ook nog best veel, of niet?

En inderdaad, het viel mij ook op dat Piet van Hoof en Arjan de Koning (de twee 'gastheren' als het ware) er al wel bij staan, maar Hakkinen nog niet. Wat er niet is kan nog komen (EDIT: Ik zie nu net dat de inschrijvingen sinds vrijdag dicht zijn) maar het is ergens wel een beetje apart.

Nog een kleine 2 weken en de ELE is weer begonnen! 8)

Hakkinen gaat in Finland al een andere rally rijden volgens mij
Wim Salabim

Berichtdoor wopper » zo mei 28, 2006 18:53

* Wordt tijdt voor een topic waar we met deze discusie verder gaan????
* maar ik ga evenzogoed naar de ELE toe hoe dan ook,enne een echte kijker naar de rallysport drinkt geen bier en zo :?: :?:

Gr.Wopper :D
wopper

Berichtdoor Pierre Brouwer » ma mei 29, 2006 18:43

Startlijst ELE staat ook online.
Pierre Brouwer

Berichtdoor Gijs G » ma mei 29, 2006 19:27

wopper schreef:* ,enne een echte kijker naar de rallysport drinkt geen bier en zo :?: :?:

tuurlijk wel, alleen niet tijdens/bij de proeven, maar gewoon netjes na afloop
Gijs G

Berichtdoor Wim Salabim » ma mei 29, 2006 19:40

nr. 20 voor Haverkate :? sjeezus !!!!!

jongste WRC in Nederland, en dan zo'n nummer krijgen....
Wim Salabim

Berichtdoor HJD » ma mei 29, 2006 19:41

Wim Salabim schreef:nr. 20 voor Haverkate :? sjeezus !!!!!

jongste WRC in Nederland, en dan zo'n nummer krijgen....

Heb het idee dat ze meer kijken naar deelname en resultaten van de afgelopen jaren :). Ook met de Seat's had hij vaak hoge startnummers, omdat hij over het algemeen niet zoveel rally's rijdt. Hopelijk gaat hij dat nu met de Skoda wel doen :P
HJD

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden