joostkusters schreef:Omg, weer zo' n een die denkt dat ie het beter weet.
ik dacht dat jij zo was
Jij was toch zo?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
joostkusters schreef:Omg, weer zo' n een die denkt dat ie het beter weet.
ik dacht dat jij zo was
ignissport schreef:De discussie is niet toen en nu, maar nu en de
toekomst. De organisatie van de Paradigit ELE Rally heeft wederom een puik stukje werk afgeleverd, de rally is wederom groter en mooier geworden.
En dat ondanks alle elke jaar strengere regels van overheid en gemeenten. Applaus voor deze mannen en vrouwen!
Kees
Super 1600 schreef:Even terug naar waar de topic over ging.
De inschrijvingen zijn bekend, maar toch een aantal namen die ik mis tot nu toe.
Geen van der Marel, Monnens (die volgens mij zou starten in een M3), opvallende rijder in een Paradigit-EVO zoals Hakkinen in Hulst en Sparrow.
Ik mis ik een aantal Colt-cup rijders. Komen die misschien nog?
Paperclip schreef:Ook leuk dat er nu inmiddels al 3 britse teams in hebben geschreven, 2 duitse, en een deens team![]()
De ELE-site meldde vandaag dus dat er 81 equipes hebben ingeschreven. Volgens mij is dat ook nog best veel, of niet?
En inderdaad, het viel mij ook op dat Piet van Hoof en Arjan de Koning (de twee 'gastheren' als het ware) er al wel bij staan, maar Hakkinen nog niet. Wat er niet is kan nog komen (EDIT: Ik zie nu net dat de inschrijvingen sinds vrijdag dicht zijn) maar het is ergens wel een beetje apart.
Nog een kleine 2 weken en de ELE is weer begonnen!
Wim Salabim schreef:nr. 20 voor Haverkatesjeezus !!!!!
jongste WRC in Nederland, en dan zo'n nummer krijgen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten