Niels2 schreef:StevenK schreef:Ik vind 't echt super; nu alleen nog een mogelijkheid om de beelden fullscreen te bekijken
Dubbelklikken op het afspeel venster.
grmbl.. En ik maar overal op klikken, rechtsklikken etc...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels2 schreef:StevenK schreef:Ik vind 't echt super; nu alleen nog een mogelijkheid om de beelden fullscreen te bekijken
Dubbelklikken op het afspeel venster.
Volgens mij doelde Nico op de Hulst rally van dit jaar en niet op cups in het algemeen. Dat daar nu de Volvo´s bij waren gekomen en de 205jes hebben die rally niet op de kalender staan, dus die werden niet genoemd...Amazone schreef:Franky schreef:leuk om te horen dat de kalos de eerste cup is die er was en de volvo's er later bij zijn gekomen.
Toch apart om dit uit de mond te horen van iemand die 4 jaar geleden alweer de eerste kooi voor de VOCH in mocht bouwen...![]()
En de Peugeot-cup uit hetzelfde jaar...kooien ook bij Biesheuvel in laten bouwen?
Amazone schreef:Franky schreef:leuk om te horen dat de kalos de eerste cup is die er was en de volvo's er later bij zijn gekomen.
Toch apart om dit uit de mond te horen van iemand die 4 jaar geleden alweer de eerste kooi voor de VOCH in mocht bouwen...![]()
Campos schreef: Kom op Wea, even indenken dat je daar zelf staat, camera & microfoon in je snufferd en een presentator die vragend naar je kijkt
Dan wil je soms dingen nog wel eens iets anders zeggen als wanneer je het op papier gedaan zou hebben![]()
Hij zal 't vast weten, die mensen daar ademen rallysport! 't Komt er alleen niet helemaal uit zoals ie 't bedoeld had gok ik
stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.

antoine schreef:stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.
Sorry, maar waar heb jij de laatste 10 jaar gezeten?Bert v/d Dool is presentator van 'Zo Goed Als Nieuw' (geweest).
antoine schreef:stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.
Sorry, maar waar heb jij de laatste 10 jaar gezeten?Bert v/d Dool is presentator van 'Zo Goed Als Nieuw' (geweest).
TWENGELTJE schreef:Dat is het naadeel van de jeugd`van tegenwoordig die zich alleen opp het heden richten
Bert v/d Dool is namelijk een goed presentator van met name programma`s over klasieke auto`s waar hij ook vaak zelf aan mee doet (wintertrial)
stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast