Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » vr mei 12, 2006 20:18

Niels2 schreef:
StevenK schreef:Ik vind 't echt super; nu alleen nog een mogelijkheid om de beelden fullscreen te bekijken :)

Dubbelklikken op het afspeel venster.

grmbl.. En ik maar overal op klikken, rechtsklikken etc...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor antoine » vr mei 12, 2006 21:06

Super programma. :D Op de site zelf staat het programma ook, dus je bent niet aan tijd gebonden. :D
Afbeelding
antoine

Re: re

Berichtdoor Jeroen » vr mei 12, 2006 21:36

Amazone schreef:
Franky schreef:leuk om te horen dat de kalos de eerste cup is die er was en de volvo's er later bij zijn gekomen. :)

Toch apart om dit uit de mond te horen van iemand die 4 jaar geleden alweer de eerste kooi voor de VOCH in mocht bouwen... :shock:

En de Peugeot-cup uit hetzelfde jaar...kooien ook bij Biesheuvel in laten bouwen?
Volgens mij doelde Nico op de Hulst rally van dit jaar en niet op cups in het algemeen. Dat daar nu de Volvo´s bij waren gekomen en de 205jes hebben die rally niet op de kalender staan, dus die werden niet genoemd...

Overigens mag het commentaar en het beeld wel wat meer op elkaar afgestemd zijn. Als leek kun je volgens mij erg snel verward raken... Maar goed het is een andere insteek dan rallyreport dat meer de nadruk legt op het competitieve element, terwijl dit meer een sfeer verhaal is. Maar alles bij elkaar erg plezierig om naar te kijken. Mijn complimenten voor de makers...
Jeroen

Berichtdoor erikjan » vr mei 12, 2006 22:51

't is inderdaad ook vrij oproepbaar, buiten de programmatijden om...

leuke beelden, met een bekende presentator :wink:

(dezelfde heer heeft mij onlangs nog gefilmd tijdens m'n werk :shock: )
erikjan

Berichtdoor Campos » vr mei 12, 2006 23:50

Amazone schreef:
Franky schreef:leuk om te horen dat de kalos de eerste cup is die er was en de volvo's er later bij zijn gekomen. :)

Toch apart om dit uit de mond te horen van iemand die 4 jaar geleden alweer de eerste kooi voor de VOCH in mocht bouwen... :shock:

Kom op Wea, even indenken dat je daar zelf staat, camera & microfoon in je snufferd en een presentator die vragend naar je kijkt ;)
Dan wil je soms dingen nog wel eens iets anders zeggen als wanneer je het op papier gedaan zou hebben :D
Hij zal 't vast weten, die mensen daar ademen rallysport! 't Komt er alleen niet helemaal uit zoals ie 't bedoeld had gok ik ;)
Campos

rallyword.nl

Berichtdoor YellowLeonVT » za mei 13, 2006 10:21

Heb gekeken en moet zeggen dat het me wel beviel. Korte gesprekjes met rijders over hoe en wat, vragen mischien niet altijd orgineel maar dat kan alleen maar beter worden. De opzet is beter dan wat nu RR heeft. Meer achtergrond info en de complete rally laat men zien. Als kijker wil ik meer actie zien, dus onboardbeelden etc.. Dan zou het helemaal ok zijn..
YellowLeonVT

Berichtdoor Amazone » za mei 13, 2006 13:38

Campos schreef: Kom op Wea, even indenken dat je daar zelf staat, camera & microfoon in je snufferd en een presentator die vragend naar je kijkt ;)
Dan wil je soms dingen nog wel eens iets anders zeggen als wanneer je het op papier gedaan zou hebben :D
Hij zal 't vast weten, die mensen daar ademen rallysport! 't Komt er alleen niet helemaal uit zoals ie 't bedoeld had gok ik ;)

Haha, je klinkt zelf ook niet helemaal overtuigd, Martijn, maar je hebt gelijk, achteraf commentaar leveren is makkelijk...

(al denk ik wel dat ik nog zou weten dat er meer dan één WRC in NL rijdt... :lol: )

Nee, 'k zal er niet meer over zeuren: ík vind deze pilot zeer geslaagd en denk dat het zeker uit kan groeien tot een prachtprogramma. Prima aanwinst voor de promotie van onze rallysport!!! :wink:
Amazone

Berichtdoor stefanjonas » za mei 13, 2006 16:39

mooi programma, maar de actie mag wel wat meer van mij, onboard beelden enzo..
ik vind rallyreport er wat gelikter/professioneler uitzien, en FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon. Dat kon je vooral horen in de namen van rijders, en de klasse-uitleg enzo. Dat kan dus nog beter.
Ik vind et wel heel goed dat ze eindelijk eens een hele rally laten zien, inclusief de 'lagere' klasses, dat doet rr dus noooooit....
kzou zeggen, ga zo door!!! (met een paar verbeteringen dan wel he)
stefanjonas

Berichtdoor antoine » za mei 13, 2006 16:57

stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.

Sorry, maar waar heb jij de laatste 10 jaar gezeten? :wink: Bert v/d Dool is presentator van 'Zo Goed Als Nieuw' (geweest).
Afbeelding
antoine

Berichtdoor briljant » za mei 13, 2006 17:17

antoine schreef:
stefanjonas schreef: FV heeft naar mijn idee wat meer verstand van zaken als deze, voor mij onbekende, persoon.

Sorry, maar waar heb jij de laatste 10 jaar gezeten? :wink: Bert v/d Dool is presentator van 'Zo Goed Als Nieuw' (geweest).

En heeft in het verleden al veel meer gedaan dan FV
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Campos » za mei 13, 2006 17:56

Ik geloof best dat Bert van den Dool op dit moment minder kennis van rally heeft dan bijvoorbeeld Frank Verhoeven, maar dat neemt niet weg dat de man erg gepassioneerd overkomt, net zoals hij dat in zijn autoprogramma had. Ik vermoed dan ook dat het niet lang zal duren voordat hij alle (voor)namen, auto's, regels etc ook kent.
Ik vind 't een verrassende, maar goeie keuze om hem dit te laten doen, aangezien ik eigenlijk Bert Devies zelf verwacht had :D

Ik vind Rally World iig erg verfrissend om naar te kijken, het is een compleet andere benadering van de rallysport (volledig in Raceworld.tv stijl) en kan mijnsinziens dus ook prima naast het bestaande Rally Report bestaan!
Bovendien is het voor mij als rijder ook veel leuker, je maakt nu tenminste nog kans om ook een keer in beeld te komen! (dat wordt snel die nieuwe auto klaarschoppen :mrgreen: )
Campos

Berichtdoor Werner » za mei 13, 2006 19:08

antoine schreef:

(sarcasmemode) Nee, dat was een goed programma! (/sarcasmemode)

Maar goed, ik ga eens het filmpje downloaden, ben benieuwd!
Werner

Berichtdoor TWENGELTJE » za mei 13, 2006 19:22

Dat is het naadeel van de jeugd`van tegenwoordig die zich alleen opp het heden richten
Bert v/d Dool is namelijk een goed presentator van met name programma`s over klasieke auto`s waar hij ook vaak zelf aan mee doet (wintertrial)
TWENGELTJE

Berichtdoor Niels2 » za mei 13, 2006 19:27

TWENGELTJE schreef:Dat is het naadeel van de jeugd`van tegenwoordig die zich alleen opp het heden richten
Bert v/d Dool is namelijk een goed presentator van met name programma`s over klasieke auto`s waar hij ook vaak zelf aan mee doet (wintertrial)

Klopt, kom hem met die regelmatigheidsrally's op tv vaker tegen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor V.D.G Rally team » za mei 13, 2006 20:29

frank heeft alleen verstand van euro's.
Als ze deze uizendingen blijven doen zoals ze nu al hebben laten zien.
daar kan frank nog wat van leren.
Ze doen het goed om ook de gewone teams te laten zien.
V.D.G Rally team

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia