Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Berto schreef:Er is al wel eens parc ferme geweest in...(Arnhem of Apeldoorn?)
Dit was in verband met de hoofdsponsor van het evenement.
Parc ferme was op de parkeerplaats van een hotel aldaar.
Ik weet niet meer wanneer dat was, tis al long time ago.
markdevries schreef:ik zeg een ding ik als GTR fan vind dat het evenement een tweedaags evenement zou moeten blijven is veel mooier en spectaculairder als er 20 proeven over 2 dagen worden verreden als dan 10 of 9 proeven over 1 dag, maar maak je niet druk als het een eendagsevenement word kom ik ook wel hoor![]()
dwars gaan met een evo is zeer normaal, maar dwars gaan met een manta is leuker
HJD schreef:Op één dag kunnen ze echt wel meer dan 10 proeven rijden hoor. Afgelopen jaren werden er al 14 tot 16 op de zaterdag gereden, en maar 4 op de vrijdag
StevenK schreef:HJD schreef:Op één dag kunnen ze echt wel meer dan 10 proeven rijden hoor. Afgelopen jaren werden er al 14 tot 16 op de zaterdag gereden, en maar 4 op de vrijdag
Sterker nog: als je eerst de hele zaterdag rijdt en dan op zaterdagavond de vrijdagavondproeven, dan ben je er ook en heb je zelfs een ruime pauze om te eten enzo.
Berto schreef:Toch zou ik de charme van de vrijdagavond missen.
Hier kon je altijd de eerste klap uitdelen naar je concurrenten en werden de mannen van de jongens gescheiden, zoals dat zo mooi heet.
Zat je er op vrijdagavond niet bij, dan kreeg je de zaterdag een harde dobber.
Ik denk dat je dit niet hebt, als je de zaterdagavond erbij zou pakken, de meeste proeven zijn dan immers al gereden.
Berto schreef:Toch zou ik de charme van de vrijdagavond missen.
Hier kon je altijd de eerste klap uitdelen naar je concurrenten en werden de mannen van de jongens gescheiden, zoals dat zo mooi heet.
Zat je er op vrijdagavond niet bij, dan kreeg je de zaterdag een harde dobber.
Ik denk dat je dit niet hebt, als je de zaterdagavond erbij zou pakken, de meeste proeven zijn dan immers al gereden.
Nou, als het aan mij ligt niet hoor. Erg lastige proef vind ik. Zeker als het nat is! Als je dan al 10-12 uur zit te sturen, dan is ie erg tricky...StevenK schreef:De Luttenberg als afsluitend publieksspectakel lijkt me toch wel gaaf !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten