Ik denk dat je mij niet moet vergelijken met een aantal aagegeven rallyfans door jou. Ik ben een echte rallyfan en ik weet toch wel cker en dat weet iedereen denk ik wel, dat als er geen fans zijn er niet gereden word. Dus hou dat kinderlijke grootpraat van jou maar eens voor je en hang zelf niet de wise guy uit. Als jij eens je ogen open doet heb ik niet gezegd dat er een EVO moet komen als 0 wagen maar een andere in het algemeen! En de rallyfans als kleuters bestempelen lijkt me ook niet juist door jouw reactie ga ik nu wel twijfelen of jij wel een persoon bent die van de rallysport houd. Om over je verstand nog maar te zwijgen. Ik ben een man van 33 die hart heeft voor de rallysport en geen kleuter. En als je niet eens de moeite neemt om het juist te lezen dat heb je toch echt een tekortkoming. Laat ieder zijn eigen mening geven en reageer dan zelf niet als een klein kind door zo te reageren!!!!!!

Lezen blijft moeilijk, he?
Wat een emotie toch. Als je goed leest maak ik je nergens uit voor een kleuter en ook niet voor iemand die geen hart heeft voor de sport. Ik zeg alleen dat jij ze blij maakt. Ik vergelijk je met niemand. Rustig maar, blijven ademen, he?

. Hetgeen ik schrijf zijn feiten en geen kinderlijke grootspraak. Maar jij mag dat best vinden, hoor! helemaal geen moeite mee. Jij mag ook best twijfelen aan hetgeen ik met de sport heb, hoop dat iedereen dat gaat doen, wordt 't een stuk rustiger van, voor mij. Maakt mij ook niet zoveel uit welke auto de "0" zou moeten rijden maar voor niks gaat de zon op, maar daar las je even overheen, denk ik. Alleen
dat was de essentie van mijn opmerking richting jou. De rest in was in het algemeen.
lees het nog maar een keer.