Niels van de Poll schreef:10e J. Faes, dat is best netjes...
Vind je ? Gezien wie er verder in de N4 rijden had ik er toch wel wat meer van verwacht. Met de VI was hij de laatste tijd over het algemeen voor in het veld te vinden.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels van de Poll schreef:10e J. Faes, dat is best netjes...
antoine schreef:Ik denk dat hij deze wedstrijd als test gebruikt.
Niels van de Poll schreef:antoine schreef:Ik denk dat hij deze wedstrijd als test gebruikt.
Het doel is heel houden en uitrijden!, dat vertelde hij vorige week tegen mij!
pedduhwick schreef:Niels van de Poll schreef:antoine schreef:Ik denk dat hij deze wedstrijd als test gebruikt.
Het doel is heel houden en uitrijden!, dat vertelde hij vorige week tegen mij!
zijn er al foto's online![]()
misschien iets te vroeg hoor maar je weet maar nooit
ExTaxi schreef:Nijhof spinde daar nog en er kwamen 2 rijders vast te zitten in de modder.
Als eerste Jarno van Haren die naast de proef kwam en vol in z'n achteruit er probeerde weer uit te komen, maar iets te ver reed waardoor hij recht de modder weer in reed. Toen ik ze zag ploeteren dacht ik "als ik ga helpen, dan ben ik roet en roet zwart van de modder natuurlijk" en met mijn goeie winterjas aan vond ik dat niet zó'n strak plan. Maar goed.....toch maar helpen duwen en met succes! Ze konden weer verder, ik een vieze jas![]()
gschutten schreef:Ik kon zelf niet helpen, want anders was ik mijn videocamera kwijt geraakt!
Biturbo schreef:Top dagje!!!!
Wat een zwaar leven deze tijd voor de rwd liefhebbers...![]()
Het beloofd allemaal nog wat voor morgen, kan niet wachten...
Is dat trouwens normaal dat Bijvelds geen shampagne heeft gekregen?
Moree werd als eerste gehuldigd (onder het mom van ïngeschreven in het sprintkampioenschap) met champagne en daarna pas Bijvelds kort op het podium zonder champagne, enz. Ik vond het zelf een beetje raar overkomen maar kom niet zo vaak bij dit soort podiums.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten