Jan schreef:.... of van de auto's met gouden velgen...
Ik doe niet mee hoor...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RallyeRichard schreef:Jan schreef:.... of van de auto's met gouden velgen...
Ik doe niet mee hoor...
sjaakie_gek schreef:nee het hoeft ook niet zo'n poule te zijn als die van RDO rallypoule. die werken ook met punten, maar wij kunnen gewoon een top 10 klassering maken voor onszelf en die hier plaatsen. Dan kunnen we een top 10 klassering maken met achterwiel aangedreven auto's en klassering van de klasse N3. Dan is het na de sprint wel leuk om te zien wie er ongeveer gelijk had.
sjaakie_gek schreef:Is de auto van Nijhof gehomologeerd voor een rallysprint of rijd hij toch als nul auto? Er staat namelijk geen klasse bij de deelnemerslijst dus ik dacht dat de auto niet gehomologeerd was. Kan dat?
Als de auto van Nijhof wel gehomologeerd is voor een rally dan zou dit mijn top 10 zijn voor 'achterwielers':
1. Nijhof - Vedders (BMW M3)
2. Van der Marel - Van der Marel (Ascona)
3. Van den Berg - Struijs (BMW)
4. Maaskant Jr. - Annemieke Hulzebos (BMW)
5. Van Esch - Van Esch (Talbot)
6. Paul Maaskant - ?? (BMW)
7. Boeing - Moeller (BMW)
8. Kroeze - Smedes (BMW)
9. Vijverberg - Bladel (Volvo 240)
10. Bleumink - Paans (Volvo 940)
Wim Salabim schreef:sjaakie_gek schreef:Is de auto van Nijhof gehomologeerd voor een rallysprint of rijd hij toch als nul auto? Er staat namelijk geen klasse bij de deelnemerslijst dus ik dacht dat de auto niet gehomologeerd was. Kan dat?
Als de auto van Nijhof wel gehomologeerd is voor een rally dan zou dit mijn top 10 zijn voor 'achterwielers':
8. Kroeze - Smedes (BMW)
De auto is wel gehomologeerd, maar dit is weer iets aparts omdat er een cup van is.
C1 = Chevrolet Kalos Challenge
C2 = Volvo Original Cup Holland
C3 = Colway 205Cup
C4 = Merwede Springs Colt Rally Cup
C5 = 325i Challenge
C6 = BMW Compact M3 Cup
YellowLeonVT schreef:Wim Salabim schreef:sjaakie_gek schreef:Is de auto van Nijhof gehomologeerd voor een rallysprint of rijd hij toch als nul auto? Er staat namelijk geen klasse bij de deelnemerslijst dus ik dacht dat de auto niet gehomologeerd was. Kan dat?
8. Kroeze - Smedes (BMW)
De auto is wel gehomologeerd, maar dit is weer iets aparts omdat er een cup van is.
C1 = Chevrolet Kalos Challenge
C2 = Volvo Original Cup Holland
C3 = Colway 205Cup
C4 = Merwede Springs Colt Rally Cup
C5 = 325i Challenge
C6 = BMW Compact M3 Cup
Denk dat ie met de EVO2 rijdt en die is niet gehomologeerd.. Anders hadden ze wel een klasse kunnen toevoegen C6 lijkt me dan...
Wim Salabim schreef:Maar mag er dan wel mee gereden worden ?? (Tijdens de rally(sprint) zelf, dus niet als 0-auto of iets anders)
TWENGELTJE schreef:Volgens mij is de ``0`` auto nog steeds een voorrijauto maar het is wel de eerste auto die op volle snelheid rijdt. Het moet dus wel een rallyauto zijn met alles er op en er aan ( inclusief sirene en zwaailamp)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten