WRC Deutschland 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo feb 05, 2006 22:14

De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)
:D
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holten WRC » ma feb 06, 2006 13:16

briljant schreef:De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)

das jaarlijks zo :wink:
Holten WRC

Berichtdoor EvoV6 » ma feb 06, 2006 14:22

idd
maar het officieele boekwerk wat ongeveer een maand voor de start verkrijgbaar is via rallye1 blijft toch t beste.
EvoV6

Berichtdoor briljant » ma feb 06, 2006 14:52

Holten WRC schreef:
briljant schreef:De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)

ja dat weet ik ook al jaren :wink:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holten WRC » ma feb 06, 2006 21:05

briljant schreef:
Holten WRC schreef:

ja dat weet ik ook al jaren :wink:

Nieuwe proef op vrijdag!
Holten WRC

Berichtdoor Biturbo » ma feb 06, 2006 21:06

Amazone schreef:
Biturbo schreef:Ik zou me geen zorgen maken over de dagkaarten, die zijn overal voor het bereiken van de proef te koop. En qua kosten maakt dat niet zo veel uit, tenminste als ze ook nu nog de hele dag geldig zijn zoals voorgaande jaren. (plus extra voor St Wendel) Bij de superpas zit St Wendel bij in, maar als je St Wendel mist vanwege de vele files (zoals vorig jaar dus ...) maakt het qua prijs bijna niets uit.

Wat we wel al jaren doen is het bestellen van de routekaarten, zo kan je ruim van te voren alles al doornemen en zo weet je ook zeker dat je er niet naar hoeft te zoeken.

Nee, nou, en als je dan tóch aan het bestellen bent...waarom kies je dan niet gelijk voor de Superpass/routekaarten/P-kaarten enz, dan heb je ook nog een leuk aandenken!!! :roll: :wink:

Dat hebben we wel een keer gedaan, we gaan maar drie dagen, destijds zijn we maar 1x naar St Wendel geweest en per toeval zijn we twee keer niet gecontroleerd bij een proef (officiele route!) Diegene met superpass was toen dus duurder uit.

De routekaarten/boeken bestellen we voor meerdere personen dus maakt het qua verzendkosten weer minder uit. En om nu elke keer weer een rugzak, radio en pet enz te krijgen hoeft nu ook weer niet.

Ieder zijn eigen manieren...
Biturbo

Berichtdoor Holten WRC » ma feb 06, 2006 21:15

SWRT schreef:Wij zijn ook aanwezig bij de deutschland rally:D wij zitten in Trittenheim. Dit is opzicht een betere lokatie voor het bekijken van proeven! Je zit dan wat meer centraal:)

Handig.

Wij zitten elke nacht in onze WRC op zin kilometer afstand van de eerste proef voor de volgende dag
En bij de Shakedown zelfs op ca 50 meter van de eerste haarspeld onder het bruggetje door :wink:
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor SylviaVisser » ma feb 06, 2006 21:46

Hmm, met een beetje geluk ga ik dit jaar ook.. :D

Bedankt voor de link alvast, voor een goede voorbereiding niet overbodig.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor santacruz » ma maart 06, 2006 11:25

ik ga ook weer met mijn vader. We hebben de camping al geboekt tegenover de Bostalsee. Kaartjes halen we op woensdag op het service-terrein.

Ik las net op de duitse site dat er dit jaar geen parkeerticket bij de superpass zit. Weet iemand daar meer van? Gaan ze bij elke proef nu apart parkeergeld vragen.

Gr, Eugene
santacruz

Berichtdoor EvoV6 » ma maart 06, 2006 19:12

Ik las net op de duitse site dat er dit jaar geen parkeerticket bij de superpass zit. Weet iemand daar meer van? Gaan ze bij elke proef nu apart parkeergeld vragen

Dat was toch altijd al zo?? Ik loop tenminste al 4 jaar entree te betalen voor parkeren (???) :shock: (niet veel, +-E1 per keer)
EvoV6

Berichtdoor santacruz » ma maart 06, 2006 19:14

EvoV6 schreef:
Ik las net op de duitse site dat er dit jaar geen parkeerticket bij de superpass zit. Weet iemand daar meer van? Gaan ze bij elke proef nu apart parkeergeld vragen

Dat was toch altijd al zo?? Ik loop tenminste al 4 jaar entree te betalen voor parkeren (???) :shock: (niet veel, +-E1 per keer)

Ik heb vorig jaar nergens parkeergeld betaald. We hadden toen een parkeerticket wat je voor de autoruit moest leggen. Dit ticket zat bij de superpass.
santacruz

Berichtdoor 33rally » ma maart 06, 2006 20:46

Ik ga dit jaar ook. lijkt me echt fantasties al die wrc bij elkaar. heb ik eerlijk nog nooit gezien :oops:
33rally

Berichtdoor santacruz » ma maart 06, 2006 21:11

33rally schreef:Ik ga dit jaar ook. lijkt me echt fantasties al die wrc bij elkaar. heb ik eerlijk nog nooit gezien :oops:

welkom Odiliapeel......ik ben vorig jaar voor het eerst gegaan en het smaakt echt naar meer.

Groeten uit Boekel
santacruz

Berichtdoor Biturbo » ma maart 06, 2006 21:58

Mijn auto ligt nog steeds vol met al die rode kaartjes van 1 euro

"Der parkplats ist nicht bewacht. Der veranstalter ubernimmt keinerlei haftung fur diebstahl u sachbeschadigung"

Is al jaren zo. Geen kaartje -> 130 euro wegsleepkosten!
Biturbo

Berichtdoor santacruz » ma maart 06, 2006 22:51

Biturbo schreef:Mijn auto ligt nog steeds vol met al die rode kaartjes van 1 euro

"Der parkplats ist nicht bewacht. Der veranstalter ubernimmt keinerlei haftung fur diebstahl u sachbeschadigung"

Is al jaren zo. Geen kaartje -> 130 euro wegsleepkosten!

dan heb jij geen superpass gehad denk ik. Want daar zat toch echt een parkeerticket bij voor alle proeven.
santacruz

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden