Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)
Holten WRC schreef:briljant schreef:De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)
das jaarlijks zo
briljant schreef:Holten WRC schreef:briljant schreef:De KP en routes staan voor het evenement op de site in de regelementen voor de deelnemers (dat is toch erg aardig)
das jaarlijks zo
ja dat weet ik ook al jaren
Amazone schreef:Biturbo schreef:Ik zou me geen zorgen maken over de dagkaarten, die zijn overal voor het bereiken van de proef te koop. En qua kosten maakt dat niet zo veel uit, tenminste als ze ook nu nog de hele dag geldig zijn zoals voorgaande jaren. (plus extra voor St Wendel) Bij de superpas zit St Wendel bij in, maar als je St Wendel mist vanwege de vele files (zoals vorig jaar dus ...) maakt het qua prijs bijna niets uit.
Wat we wel al jaren doen is het bestellen van de routekaarten, zo kan je ruim van te voren alles al doornemen en zo weet je ook zeker dat je er niet naar hoeft te zoeken.
Nee, nou, en als je dan tóch aan het bestellen bent...waarom kies je dan niet gelijk voor de Superpass/routekaarten/P-kaarten enz, dan heb je ook nog een leuk aandenken!!!![]()
SWRT schreef:Wij zijn ook aanwezig bij de deutschland rally:D wij zitten in Trittenheim. Dit is opzicht een betere lokatie voor het bekijken van proeven! Je zit dan wat meer centraal:)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Ik las net op de duitse site dat er dit jaar geen parkeerticket bij de superpass zit. Weet iemand daar meer van? Gaan ze bij elke proef nu apart parkeergeld vragen
EvoV6 schreef:Ik las net op de duitse site dat er dit jaar geen parkeerticket bij de superpass zit. Weet iemand daar meer van? Gaan ze bij elke proef nu apart parkeergeld vragen
Dat was toch altijd al zo?? Ik loop tenminste al 4 jaar entree te betalen voor parkeren (???)(niet veel, +-E1 per keer)
33rally schreef:Ik ga dit jaar ook. lijkt me echt fantasties al die wrc bij elkaar. heb ik eerlijk nog nooit gezien
Biturbo schreef:Mijn auto ligt nog steeds vol met al die rode kaartjes van 1 euro
"Der parkplats ist nicht bewacht. Der veranstalter ubernimmt keinerlei haftung fur diebstahl u sachbeschadigung"
Is al jaren zo. Geen kaartje -> 130 euro wegsleepkosten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten