Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door Aart » di sep 06, 2005 21:38
Binnenkort ga ik weer aan de route werken.
Heeft er misschien iemand ergens een mooi bosweggetje ontdekt?
Greetz,
Aart
-

Aart
-
-
door SylviaVisser » wo sep 07, 2005 15:29
Ja toch, bij de keer van afgelopen jaar
was dat niet van Eldik

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
-
SylviaVisser
-
door Turboboost » wo sep 07, 2005 15:53
Die is goed.
Maak er weer wat moois van Aart.

-
Turboboost
-
-
door John » di jan 17, 2006 22:37
Inmiddels is de uitnodiging en de nieuwe lay out op de site te vinden als tweede rally en sprint van 2006.
-
John
-
door SylviaVisser » wo jan 18, 2006 9:35
Hij staat nog met 3 ? op ons lijstje.
Dus als je wat meer details hebt (hoeft niet hier) heel graag. Eens kijken of ik deze Rally op de kalender kan krijgen.

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
-
SylviaVisser
-
door John » vr jan 27, 2006 22:03
Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.
-
John
-
door Amazone » vr jan 27, 2006 22:07
John schreef:Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.
Mannen?
(sorry, beetje scherp vandaag...)
Laatst bijgewerkt door
Amazone op vr jan 27, 2006 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Amazone
-
-
door John » vr jan 27, 2006 22:16
Amazone schreef:John schreef:Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.
Mannen?

Volgens mij rijden er niet zoveel vrouwen en de jongens heb ik maar gemakshalve mannen genoemd.
-
John
-
door Amazone » vr jan 27, 2006 22:19
John schreef:Amazone schreef:John schreef:Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.
Mannen?

Volgens mij rijden er niet zoveel vrouwen en de jongens heb ik maar gemakshalve mannen genoemd.
Ja maar ja maar.......ook een navi moet een groot hart hebben hoor, als het om mooie punten gaat.....als ze opkijken van hun notes.....

Laatst bijgewerkt door
Amazone op za jan 28, 2006 8:45, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Amazone
-
-
door Rallyfanaat » vr jan 27, 2006 22:50
ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!
-

Rallyfanaat
-
-
door John » vr jan 27, 2006 23:03
Rallyfanaat schreef:ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!
Die gaat als het goed is gewoon door, alleen via een iets veranderde route. Maar nog wel veel onverhard.
-
John
-
door Jaccoooo » za jan 28, 2006 9:02
John schreef:Rallyfanaat schreef:ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!
Die gaat als het goed is gewoon door, alleen via een iets veranderde route. Maar nog wel veel onverhard.
Maar nog wel veel onverhard?betekend dat eigenlijk iets minder onverhard?
en de parkeerplaats zit die in de rally of in de sprint?
-

Jaccoooo
-
-
door John » za jan 28, 2006 21:06
Jaccoooo schreef:John schreef:Rallyfanaat schreef:ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!
Maar nog wel veel onverhard?betekend dat eigenlijk iets minder onverhard?
en de parkeerplaats zit die in de rally of in de sprint?
De parkeerplaats zit in de rally, de sprint 2 proeven op buitenwegen, een denk 50 a 60% gravel en de andere verhard.
-
John
-
door Han » za jan 28, 2006 23:38
-
Han
-
-
door John » zo jan 29, 2006 10:48
Oeps en HAN natuurlijk, vele handen maken tenslotte mooi werk.

-
John
-
Keer terug naar Wedstrijden