LG Almere 2006

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

LG Almere 2006

Berichtdoor Aart » di sep 06, 2005 21:38

Binnenkort ga ik weer aan de route werken.
Heeft er misschien iemand ergens een mooi bosweggetje ontdekt?

Greetz,

Aart
Aart

Berichtdoor SylviaVisser » wo sep 07, 2005 15:29

Ja toch, bij de keer van afgelopen jaar :wink:

was dat niet van Eldik :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Turboboost » wo sep 07, 2005 15:53

Die is goed. :lol:

Maak er weer wat moois van Aart. 8)
Turboboost

Berichtdoor John » di jan 17, 2006 22:37

Inmiddels is de uitnodiging en de nieuwe lay out op de site te vinden als tweede rally en sprint van 2006.
John

Berichtdoor SylviaVisser » wo jan 18, 2006 9:35

Hij staat nog met 3 ? op ons lijstje. :wink:

Dus als je wat meer details hebt (hoeft niet hier) heel graag. Eens kijken of ik deze Rally op de kalender kan krijgen. :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor John » vr jan 27, 2006 22:03

Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.
John

Berichtdoor Amazone » vr jan 27, 2006 22:07

John schreef:Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.

Mannen? :shock:
(sorry, beetje scherp vandaag...)
Laatst bijgewerkt door Amazone op vr jan 27, 2006 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor John » vr jan 27, 2006 22:16

Amazone schreef:
John schreef:Vandaag even in Almere geweest om de proeven te bekijken, moet zeggen dat Aart en Fred er weer iets moois van gemaakt hebben. Veel spectakel punten en onverhard en mooie punten voor mannen met grote harten.

Volgens mij rijden er niet zoveel vrouwen en de jongens heb ik maar gemakshalve mannen genoemd.
John

Berichtdoor Amazone » vr jan 27, 2006 22:19

John schreef:
Amazone schreef:

Volgens mij rijden er niet zoveel vrouwen en de jongens heb ik maar gemakshalve mannen genoemd.

Ja maar ja maar.......ook een navi moet een groot hart hebben hoor, als het om mooie punten gaat.....als ze opkijken van hun notes..... :wink:
Laatst bijgewerkt door Amazone op za jan 28, 2006 8:45, in totaal 1 keer bewerkt.
Amazone

Berichtdoor Rallyfanaat » vr jan 27, 2006 22:50

ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!
Rallyfanaat

Berichtdoor John » vr jan 27, 2006 23:03

Rallyfanaat schreef:ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!

Die gaat als het goed is gewoon door, alleen via een iets veranderde route. Maar nog wel veel onverhard.
John

Berichtdoor Jaccoooo » za jan 28, 2006 9:02

John schreef:
Rallyfanaat schreef:ik ben vorig jaar 2 dagen in almere geweest, op zaterdag was er een proef met een aardig stuk onverhard, de proef die op zondag geneutraliseert werd. gaat die proef dit jaar weer door??? dat was erg veel spektakel!!!

Die gaat als het goed is gewoon door, alleen via een iets veranderde route. Maar nog wel veel onverhard.

Maar nog wel veel onverhard?betekend dat eigenlijk iets minder onverhard?
en de parkeerplaats zit die in de rally of in de sprint?
Jaccoooo

Berichtdoor John » za jan 28, 2006 21:06

Jaccoooo schreef:
John schreef:

Maar nog wel veel onverhard?betekend dat eigenlijk iets minder onverhard?
en de parkeerplaats zit die in de rally of in de sprint?

De parkeerplaats zit in de rally, de sprint 2 proeven op buitenwegen, een denk 50 a 60% gravel en de andere verhard.
John

Berichtdoor Han » za jan 28, 2006 23:38

:cry: :cry: :cry:
Han

Berichtdoor John » zo jan 29, 2006 10:48

Han schreef:

:cry: :cry: :cry:

Oeps en HAN natuurlijk, vele handen maken tenslotte mooi werk. :oops:
John

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden