maar ik kan het volgende melden , ik heb ze ook online staan.
zie mijn AIRANDSPEED site
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...
mvg John
Holkers schreef:John schreef:Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...
mvg John
hoort erbij jongens. kijk er anders maar overheen.
erikjan schreef:Holkers schreef:John schreef:Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...
mvg John
hoort erbij jongens. kijk er anders maar overheen.
In het verleden was er op deze site een apart foto- en filmgedeelte.
Misschien moet dat weer nieuw leven worden ingeblazen, inclusief links naar persoonlijke sites (daarmee voorkomen we meteen dat iedereen in diverse topic's gaat staan linken)
ideetje ?
John schreef:Daar ben ik ook erg blij mee Hein, vind toch een apart gedeelte wat handiger. Persoonlijk ga ik toch altijd de foto en filmsites af zonder steeds steeds op de hoogte gehouden te worden. Met een apart gedeelte voor foto/film (multimedia hoofdstuk?) kunnen alle meldingen van leuke foto sites vermeld worden, ook van op dat moment niet relevante rally's.
mvg John
wimo schreef:En ja voor de mensen die het irritant vinden even doorlezen nu.
Voor diegene die nog iets moois willen zien, kijk even op onze site.
Groetjes en tot in Almere
Monique
stefanjonas schreef:ik zit een beetje in de natuursector, en ik kan je zeggen dat rally-organisaties vaak niet blij zijn met staatsbosbeheer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten