Zuiderzee rally/sprint

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Lejan » wo maart 23, 2005 20:54

het begint saai te worden al die berichtjes van " ik heb de foto's online staan"
maar ik kan het volgende melden , ik heb ze ook online staan. :wink:

zie mijn AIRANDSPEED site
Lejan

Berichtdoor John » wo maart 23, 2005 20:56

Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...

mvg John
John

Berichtdoor erikjan » wo maart 23, 2005 21:04

misschien kan er een apart topic worden gemaakt voor het melden van foto's ?
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Holkers » wo maart 23, 2005 22:00

John schreef:Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...

mvg John

hoort erbij jongens. kijk er anders maar overheen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor erikjan » wo maart 23, 2005 22:47

Holkers schreef:
John schreef:Ik heb ze niet online staan, heb ook geen eigen site. Vind dat het ook een beetje irritant gaat worden eigelijk...

mvg John

In het verleden was er op deze site een apart foto- en filmgedeelte.

Misschien moet dat weer nieuw leven worden ingeblazen, inclusief links naar persoonlijke sites (daarmee voorkomen we meteen dat iedereen in diverse topic's gaat staan linken)

ideetje ?
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Holkers » do maart 24, 2005 6:56

erikjan schreef:
Holkers schreef:

mvg John

In het verleden was er op deze site een apart foto- en filmgedeelte.

Misschien moet dat weer nieuw leven worden ingeblazen, inclusief links naar persoonlijke sites (daarmee voorkomen we meteen dat iedereen in diverse topic's gaat staan linken)

ideetje ?

nergens voor nodig.
het is info wat het topic aangaat, links naar URL's staan onderaan de naam, dus alles wat je wilt staat erbij.
irritanter is het plaatsen van foto's in een topic.
Holkers

Berichtdoor Hein » do maart 24, 2005 8:38

Ik ben het eens met Maarten. Het aangeven dat de foto's er zijn is in mijn overtuiging relevante info over een rally.

Vooral als we zelf gereden hebben loop ik alle sites even af en soms vraag ik of ik één of meer foto's mag hebben om bij ons op de site te zetten. Zo ben ik vorig jaar oktober ook aan de foto's van de uitgebrande motorruimte gekomen en recentelijk aan de filmpjes van buitenaf.

Ik denk dat John straks heel blij is als er veel foto's van Almere en Amsterdam circuleren die ook aangekondigd zijn op dit forum :lol:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor John » do maart 24, 2005 9:05

Daar ben ik ook erg blij mee Hein, vind toch een apart gedeelte wat handiger. Persoonlijk ga ik toch altijd de foto en filmsites af zonder steeds steeds op de hoogte gehouden te worden. Met een apart gedeelte voor foto/film (multimedia hoofdstuk?) kunnen alle meldingen van leuke foto sites vermeld worden, ook van op dat moment niet relevante rally's.

mvg John
John

Berichtdoor Holkers » do maart 24, 2005 9:51

John schreef:Daar ben ik ook erg blij mee Hein, vind toch een apart gedeelte wat handiger. Persoonlijk ga ik toch altijd de foto en filmsites af zonder steeds steeds op de hoogte gehouden te worden. Met een apart gedeelte voor foto/film (multimedia hoofdstuk?) kunnen alle meldingen van leuke foto sites vermeld worden, ook van op dat moment niet relevante rally's.

mvg John

die hebben we al:
http://www.rallysport.nl/data/forum/vie ... php?t=1183
Holkers

Berichtdoor wimo » do maart 24, 2005 22:22

En ja voor de mensen die het irritant vinden even doorlezen nu.

Voor diegene die nog iets moois willen zien, kijk even op onze site.
Groetjes en tot in Almere
Monique
wimo

Berichtdoor Jan » do maart 24, 2005 22:31

wimo schreef:En ja voor de mensen die het irritant vinden even doorlezen nu.

Voor diegene die nog iets moois willen zien, kijk even op onze site.
Groetjes en tot in Almere
Monique

Hoezo ik heb lef :?: :shock: :wink:
Jan

nieuwe proeven

Berichtdoor Werner » za dec 10, 2005 12:49

Ik heb net de video van een driftende BMW op het circuitje bij Lelystad gezien, en toen bedacht ik me dat het mischien een goede locatie zou zijn van een proef vand De ZZR.
Bijvoorbeeld in combinatie met de proef over de Dronterweg, zou het een leuke boucle zijn. Die dronterwegproef heb ik een keer als toeschouwer gezien, (in het jaar met de betonblokken) en ik vond dat een erg leuke proef om te kijken. Als je ook nog een proef op een industrieterrein in Lelystad kan opzetten heb je zomaar een halve rally erbij.
Werner

Berichtdoor nkroeze » za dec 10, 2005 15:01

Dronterweg en Staatsbosbeheer......
nkroeze

Berichtdoor stefanjonas » za dec 10, 2005 15:23

ik zit een beetje in de natuursector, en ik kan je zeggen dat rally-organisaties vaak niet blij zijn met staatsbosbeheer...
als staatsbos er niet was, dan waren bij veel rally's de proeven toch wel anders, dan was er bij de hellendoornrally misschien zelfs wel een proef over de beroemde/beruchte toeristenroute op de sallandse heuvelrug... Een prachtige weg, slingerend, af en toe een recht stuk, en veel hoogteverschil!!

Maar jah, Staatsbosbeheer is niet zo meegaand bij het organiseren van rally's, en ik geef ze geen ongelijk. Ze zitten ook aan regeltjes vast, en als je kijkt wat voor zooi er vaak achterblijft... en dan bedoel ik niet de rallyauto's (verstoring van wild, uitgereden paden, slipsporen, chrashrotzooi, etc.), maar vooral wat de toeschouwers er van maken. het is vaak gwoon te erg, alle zooi wat er achter blijft. staatsbos is helemaal moeilijk als het een speciaal stuk natuurgebied betreft, op zich erg jammer, maar ze hebben ook wel gelijk...

Misschien is zo'n proef wel mogelijk als er de dagen erna een vrijwilligers actie wordt opgezet in samenwerking met staatsbos, om alle afval op te ruimen. Dan zijn ze vaak al weer wat soepeler. Het wil ook vaak helpen voor een organisatie als de desbetreffende beheerder een beetje fan is van de rallysport.

Groeten, Stefan
stefanjonas

Berichtdoor Niels2 » za dec 10, 2005 17:33

stefanjonas schreef:ik zit een beetje in de natuursector, en ik kan je zeggen dat rally-organisaties vaak niet blij zijn met staatsbosbeheer...

Wie wel dan?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden