mafiabaas101 schreef:ik zie het ook net
Klein groot foutje
Blunder
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Franky schreef:Wij hebben ons prima vermaakt in de Clio.
Voor mijn eerste wedstrijd ging het niet slecht.
Wat remproblemen maar verder geen vervelende consequenties.
Een bijna ongeluk met Pascal tijdens een inhaalmanoevre waarna hij perfect aan de kant ging overigens.
Wedstrijd was prima georganiseerd voor ons.
verbeterpunten
-Geen tijden gezien tot na kp7 en daar stonden we zelf niet eens op. In de GTR was dit wel goed geregeld.
-Geneutraliseerd naar een ongeluk toerijden om toe te kijken hoe er iemand uit de auto word geknipt is niet leuk.
-Sommige verbindingsroutes waren te krap in tijd. Door stroplichten of ander oponthoud of gewoon echt te kort.(zo moest kp4/8 + verbindingroute in 15 minuten gehaald worden en dat betekent dus dat je te hard moet gaan rijden op de verbindingfsroute)
westing@asc.nl schreef:Ik heb het niet helemaal eens met de opmerkingen.
De enige verbindingsroute die voor ons krap was was die tussen KP2 en KP3 en dus tussen 9 en 10. Voor de rest liep het super. Wij willen toch allemaal aan komen rijden kaart afgeven, helm op en starten.
Michel van Westing
vdiermen schreef:Iemand enig idee hoe het met equipe Averdijk is afgelopen ??
Zag er wel spectaculair uit, alleen de officials ...........Laten we zeggen
scheelde niet veel !!
westing@asc.nl schreef:Ik heb het niet helemaal eens met de opmerkingen.
De enige verbindingsroute die voor ons krap was was die tussen KP2 en KP3 en dus tussen 9 en 10. Voor de rest liep het super. Wij willen toch allemaal aan komen rijden kaart afgeven, helm op en starten.
Ik vond het een van de betere rally's van dit jaar. Wat mijn betreft krijgt de organisatie een 9,5
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Op 23 oktober staat de gehele uitzending van Rally Report in het teken van de Vierhouten Pallets Rally Nederland. Spectaculaire onboard-beelden worden daarin aangevuld met de allerbeste actie-beelden. Ook biedt het programma interviews, achtergrondinformatie en analyses vanuit de rally-studio. RTL RallyReport wordt herhaald op de zaterdag erna, rond 15.00 uur.

Franky schreef:westing@asc.nl schreef:Ik heb het niet helemaal eens met de opmerkingen.
Michel van Westing
dit bedoel ik dus.
Kp 4 en 5 bedoel je dan en 9 en 10. Die was tekort. Verder kon je verschrikkelijk veel pech hebben met de route naar kp1 en 6 toe.
Oh ja als je publiek over de proef ziet lopen 10 seconden voor je start die op het dooie gemakkie uit een blinde bocht komen lopen maak je je toch wel zorgen. En bij kp10 zat er allerlei publiek op de brug. Vorig jaar liep er iemand midden op de brug(die heeft moeten rennen voor zijn leven). Ik zag het al weer voor me bij het oprijden van de brug. Dat zit je toch niet echt lekker. Alleszins is het publiek me nergens negatief opgevallen.
Subaru Rullezzz!!! schreef:@ Steven: Je leek erg bezorgd toen je Henneky in de sloot zag liggen ofniet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast