Nederlandrally 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor briljant » zo okt 16, 2005 11:36

mafiabaas101 schreef:ik zie het ook net

Klein groot foutje

Blunder
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Rick D. » zo okt 16, 2005 11:41

antoine schreef:@ rick, heb jij ff met marcel cats staan buurten naast de alpine?

Ja, maar heb er wel meerdere malen gestaan.
Rick D.

Barneveld

Berichtdoor Franky » zo okt 16, 2005 12:58

Wij hebben ons prima vermaakt in de Clio.
Voor mijn eerste wedstrijd ging het niet slecht.
Wat remproblemen maar verder geen vervelende consequenties.
Een bijna ongeluk met Pascal tijdens een inhaalmanoevre waarna hij perfect aan de kant ging overigens.

Wedstrijd was prima georganiseerd voor ons.

verbeterpunten
-Geen tijden gezien tot na kp7 en daar stonden we zelf niet eens op. In de GTR was dit wel goed geregeld.
-Geneutraliseerd naar een ongeluk toerijden om toe te kijken hoe er iemand uit de auto word geknipt is niet leuk.
-Sommige verbindingsroutes waren te krap in tijd. Door stroplichten of ander oponthoud of gewoon echt te kort.(zo moest kp4/8 + verbindingroute in 15 minuten gehaald worden en dat betekent dus dat je te hard moet gaan rijden op de verbindingfsroute)
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Re: Barneveld

Berichtdoor StevenK » zo okt 16, 2005 13:01

Franky schreef:Wij hebben ons prima vermaakt in de Clio.
Voor mijn eerste wedstrijd ging het niet slecht.
Wat remproblemen maar verder geen vervelende consequenties.
Een bijna ongeluk met Pascal tijdens een inhaalmanoevre waarna hij perfect aan de kant ging overigens.

Wedstrijd was prima georganiseerd voor ons.

verbeterpunten
-Geen tijden gezien tot na kp7 en daar stonden we zelf niet eens op. In de GTR was dit wel goed geregeld.
-Geneutraliseerd naar een ongeluk toerijden om toe te kijken hoe er iemand uit de auto word geknipt is niet leuk.
-Sommige verbindingsroutes waren te krap in tijd. Door stroplichten of ander oponthoud of gewoon echt te kort.(zo moest kp4/8 + verbindingroute in 15 minuten gehaald worden en dat betekent dus dat je te hard moet gaan rijden op de verbindingfsroute)

Je bedoelt 4/9 ? Dat was echt te kort; zelfs de niet meer zo heel langzame 4x4 rijders konden elke keer meteen doorrijden naar de TC :)
StevenK
Site Admin

Barneveld

Berichtdoor westing@asc.nl » zo okt 16, 2005 13:14

Ik heb het niet helemaal eens met de opmerkingen.

De enige verbindingsroute die voor ons krap was was die tussen KP2 en KP3 en dus tussen 9 en 10. Voor de rest liep het super. Wij willen toch allemaal aan komen rijden kaart afgeven, helm op en starten.

Ik vond het een van de betere rally's van dit jaar. Wat mijn betreft krijgt de organisatie een 9,5

Een compact evenement op één dag en toch super mooie proeven. De niuewe proeven op Putten zijn een aangename aanvulling.

En de pendel bussen waren top een goed initatief van de organisatie ik heb liever dat ik aan de kant moet voor een peldel bus dan dat ik bijna ondersteboven wordt gereden door allerlij toeschouwers die denken dat ze op de openbare weg ook rally mogen rijden.

Tijdschema was strak maar zeker goed te doen voor ons, wij hadden startnr 26 maar teamgenoot met nr 46 had ook geen problemen met het schema.

Michel van Westing
westing@asc.nl

Berichtdoor Franky » zo okt 16, 2005 13:22

westing@asc.nl schreef:Ik heb het niet helemaal eens met de opmerkingen.

De enige verbindingsroute die voor ons krap was was die tussen KP2 en KP3 en dus tussen 9 en 10. Voor de rest liep het super. Wij willen toch allemaal aan komen rijden kaart afgeven, helm op en starten.

Michel van Westing

dit bedoel ik dus.
Kp 4 en 5 bedoel je dan en 9 en 10. Die was tekort. Verder kon je verschrikkelijk veel pech hebben met de route naar kp1 en 6 toe.

Oh ja als je publiek over de proef ziet lopen 10 seconden voor je start die op het dooie gemakkie uit een blinde bocht komen lopen maak je je toch wel zorgen. En bij kp10 zat er allerlei publiek op de brug. Vorig jaar liep er iemand midden op de brug(die heeft moeten rennen voor zijn leven). Ik zag het al weer voor me bij het oprijden van de brug. Dat zit je toch niet echt lekker. Alleszins is het publiek me nergens negatief opgevallen.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Maarten » zo okt 16, 2005 13:24

Ik heb me als toeschouwer in elk geval super vermaakt!
Weinig problemen gezien met toeschouwers. Schitterend deelnemersveld. Mooi weer. Goede opzet alweer van alles maar helaas wat vertragingen. En de Porsche GT3, wat is dat een machtig mooi apparaat zeg....
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor JoostS » zo okt 16, 2005 13:34

vdiermen schreef:Iemand enig idee hoe het met equipe Averdijk is afgelopen ??
Zag er wel spectaculair uit, alleen de officials ...........Laten we zeggen
scheelde niet veel !!

Hier zie je de crash van Averdijk op de rondkoers. Behoorlijk klap zie je wel, gelukkig allebei geen ernstige verwondingen. Wel ter controle afgevoerd met de ambulance. Meer weet ik ook niet hierover.

Crash Averdijk-Averdijk
JoostS

Berichtdoor StevenK » zo okt 16, 2005 13:40

Je bedoelt 4/5 ? ja, dat kan het ook wel zijn; ik weet nu niet meer zeker of het nu tussen 3/4 of tussen 4/5 was.
Ik vond het een van de betere rally's van dit jaar. Wat mijn betreft krijgt de organisatie een 9,5

Hier net zo !
StevenK
Site Admin

Berichtdoor SylviaVisser » zo okt 16, 2005 14:02

Helaas, die 9,5 halen ze bij mij bij lange na niet.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Rally Report

Berichtdoor zpoint » zo okt 16, 2005 14:07

geplukt van de Barneveld site.
Op 23 oktober staat de gehele uitzending van Rally Report in het teken van de Vierhouten Pallets Rally Nederland. Spectaculaire onboard-beelden worden daarin aangevuld met de allerbeste actie-beelden. Ook biedt het programma interviews, achtergrondinformatie en analyses vanuit de rally-studio. RTL RallyReport wordt herhaald op de zaterdag erna, rond 15.00 uur.
Afbeelding
zpoint

Berichtdoor Jan » zo okt 16, 2005 15:44

Zo, heb gisteren een mooie dag gehad, spectaculaire dingen gezien waaronder de klapper van van Eerd en Henneky. Hopelijk kan Bart ze vanmiddag nog af krijgen, dan zijn ze alsvast als preview te zien op onze site. De compilatiekomt iets later in de week ivm met Bart zijn werkweek.

@ Steven: Je leek erg bezorgd toen je Henneky in de sloot zag liggen ofniet?

Ben mooi aant kloten geweest met mn nieuwe D350, maar heb wel een paar mooie foto's kunnen maken. Ook die volgen zsm op de site.

Groeten Jan.
Jan

Berichtdoor Niels van de Poll » zo okt 16, 2005 15:46

FOTO'S VIERHOUTEN PALLETS NEDERLAND RALLY ONLINE!!!!!!

<admin note>Dat is mooi, maar daar hebben we foto-topics voor</admin note>
Niels van de Poll

Berichtdoor V.D.G Rally team » zo okt 16, 2005 15:50

Franky schreef:

Michel van Westing

dit bedoel ik dus.
Kp 4 en 5 bedoel je dan en 9 en 10. Die was tekort. Verder kon je verschrikkelijk veel pech hebben met de route naar kp1 en 6 toe.

Oh ja als je publiek over de proef ziet lopen 10 seconden voor je start die op het dooie gemakkie uit een blinde bocht komen lopen maak je je toch wel zorgen. En bij kp10 zat er allerlei publiek op de brug. Vorig jaar liep er iemand midden op de brug(die heeft moeten rennen voor zijn leven). Ik zag het al weer voor me bij het oprijden van de brug. Dat zit je toch niet echt lekker. Alleszins is het publiek me nergens negatief opgevallen.

Dat was net zo op kp 2 daar krijg e een flauw links erna 20m haaks links het gravel op naar de jump. Daar stonden 6 officials waarvan eentje zijn werk deed de rest zat van de rally te genieten En dan maar klagen we hebben niet genoeg officials. Het was zo erg dat een plaatslijke boer met een QUAD op de baan was en verschillende fietsers op de baan.
En als ik mijn voet voor het lint zette om een foto te maken dan moest je hem een horen. terwel de bocht haaks links was
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » zo okt 16, 2005 16:40

Subaru Rullezzz!!! schreef:@ Steven: Je leek erg bezorgd toen je Henneky in de sloot zag liggen ofniet?

Yup; je moet toch kijken of er 'OK' getoond wordt c.q. de mensen eruit zijn. Als je daar niet zeker van bent, dan *moet* je stoppen.

En als het dan ook nog eens iemand is die je enigszins kent, dan kijk je misschien nog iets beter.
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden