HJD schreef:Er was daar trouwens wel een weiland waar je ook in kon parkeren, maar dat duurde een eeuwigheid om daar op te komen. Iedereen kon daar één voor één op, en moest daarvoor betalen. Sommigen wilden dat niet waardoor de rij voor geen meter opschoot. De proef was ondertussen al bijna begonnen. Dus toen zetten heel veel mensen de auto aan de kant van de weg.
Ik vond dat de politie in Duitsland bij de WRC nuttiger werk leverden. Daar zorgden ze voor meer duidelijkheid, en zorgden ze ervoor dat je de goede richting op ging voor een bepaalde proef. Hier moet je het zelf maar uitzoeken, en gaan ze een beetje bekeuringen uitdelen.
Politie in Duitsland is idd een goed voorbeeld!
Politie in NL is alleen op geld uit, getuige plaatselijke snelheidsbeperkingen alleen tijdens rally(60 ipv 80...) met bijbehorende flitscontrole's enz.
Parkeren in weiland bij Luttenberg was een drama, eenmaal erop kwam je er niet snel meer af omdat de oprit (waar je betaalde) ook de afrit was.....
En ik ben idd ook geen fan van parkeren in weilanden, maar t viel dit jaar mee, mede door t weer (niet te nat) We werden vorig jaar in Duitsland wel eens weilanden op gestuurd....(heuvel, klei, regen....) en ik heb geen 4wd...(helaas!)