Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
De goede daargelaten (fluiten, en publiek op de risico's wijzen), naar mijn mening staan er veel hesjes letterlijk met hun handen in de broekzak naar het evenement te kijken....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
De goede daargelaten (fluiten, en publiek op de risico's wijzen), naar mijn mening staan er veel hesjes letterlijk met hun handen in de broekzak naar het evenement te kijken....
Of blijven ze verbaasd staan kijken als er een oude man langs de afzettingen en hun auto fiets en afstapt om voorbij de linten de proef op te fietsen.erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
Harry Peters schreef:Dat valt mij ook steeds meer op, wel hesjes geen actie.
Stranger schreef:Of blijven ze verbaasd staan kijken als er een oude man langs de afzettingen en hun auto fiets en afstapt om voorbij de linten de proef op te fietsen.
Harry Peters schreef:erikjan schreef:Wat me vaak opvalt is de passiviteit van sommige officials...
Dat valt mij ook steeds meer op, wel hesjes geen actie.
wij stonden op een gegeven moment tegen het lint aan staat de jeugd naast ons die steeds verder naar voren schuiven. op een gegeven moment stonden ze 3 meter naar voren, wij en onze kinderen konden toen niets meer zien.
De marschall te plaatse van jeugdige leeftijd komt kijken nadat ik al eens een keer wat had geroepen drukt iedereen weer achteruit wordt uitgelachen draait zich om een loopt weg, en het begint weer van voren af aan.
Dat is toch wel jammer en treurig dat "ongeintreseerd"publiek het niet zo nou meer neemt.
Harry Peters schreef:stond je op de zelfde plek dan???????, publiekpunt 2 ss9
Han schreef:Lees ik hier dat we 3 officials rijker zijn !!!!
Vol verwachting wacht ik op jullie mail!!!
Ik ben het met je eens over hoe moeilijk het is, maar 'ze moeten het zelf maar weten' is niet de oplossing.hekkink schreef:allemaal een grote bek over die marshalls, k heb het vorig jaar ook gedaan, en kan er dus over mee praten hoe moeilijk het is. 9 van de 10 personen luistert NIET, en dan moeten ze het toch maar zelf weten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten