Golden Tulip Rally 16 en 17 september 2005.

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor gisissi » zo sep 18, 2005 11:30

Ok, een lang verhaal dus maar heeft het niet starten van v/d Berg nu wel of niet te maken met het toegewezen startnummer?
gisissi

Berichtdoor MichSTI » zo sep 18, 2005 11:31

StevenK schreef:
MichSTI schreef:wel jammer dat er een paar langzame EVO's inzaten)

Die auto's zijn niet langzaam :D, het zijn juist heerlijk snelle auto's; op KP 10/14 zat ik op sommige stukken boven de 180 op 't onverhard :D :D :D

(maar consequent hard rijden met zo'n ding is nog best wel lastig :( )

Voor de rijders ist leuk, maar voor het publiek.. Geef mij maar wevers ;)
MichSTI

Berichtdoor Holkers » zo sep 18, 2005 11:32

gisissi schreef:Ok, een lang verhaal dus maar heeft het niet starten van v/d Berg nu wel of niet te maken met het toegewezen startnummer?

Nee, ook is het niet de auto die niet op tijd klaar was. Laten we het voorlopig houden op een 'sponsor' die helaas niet betaald heeft waardoor hij niet kan rijden.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » zo sep 18, 2005 11:45

MichSTI schreef:
StevenK schreef:

Die auto's zijn niet langzaam :D, het zijn juist heerlijk snelle auto's; op KP 10/14 zat ik op sommige stukken boven de 180 op 't onverhard :D :D :D

Gelukkig rijden de meeste rijders voor hun eigen lol, in plaats van dat ze zich wat aantrekken van wat de beste stuurlui vinden..
StevenK
Site Admin

Berichtdoor MichSTI » zo sep 18, 2005 12:25

Die stuurlui zien wel dat Wevers een stuk harder gaat, en dan ga je snel conclusies trekken :)
MichSTI

Berichtdoor Linda P » zo sep 18, 2005 12:44

Gister een super dag gehad op de rally.
Eerst bij Hallerhoek wezen kijken en daarna twee keer bij Ligtenberg waar we ze op 5 punten konden zien. Wat gingen Wevers en Poulsen daar hard zeg!

Alleen wel erg jammer dat ze de tweede keer op de proef in Notter een zandhoop op de baan hadden gemaakt, waardoor de 5 minutenauto moest opgeven.
Daar baalde we wel heel erg van het ging net zo goed.
Heb ze van de proef opgehaald en daarna maar wat wezen eten.

Verder was het een superdag met gelukkig mooi weer.
Linda P

Berichtdoor Niels2 » zo sep 18, 2005 12:51

StevenK schreef:
MichSTI schreef:
StevenK schreef:

Gelukkig rijden de meeste rijders voor hun eigen lol, in plaats van dat ze zich wat aantrekken van wat de beste stuurlui vinden..

Wou dat ik het kon doen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor MichSTI » zo sep 18, 2005 12:51

Zandhoop? Hebben toeschouwers dat gedaan?

Ik heb de 5 min wagen zien staan (viel uit vlakbij ons)
MichSTI

Berichtdoor StevenK » zo sep 18, 2005 12:53

Linda P schreef:Gister een super dag gehad op de rally.
Eerst bij Hallerhoek wezen kijken en daarna twee keer bij Ligtenberg waar we ze op 5 punten konden zien. Wat gingen Wevers en Poulsen daar hard zeg!

Alleen wel erg jammer dat ze de tweede keer op de proef in Notter een zandhoop op de baan hadden gemaakt, waardoor de 5 minutenauto moest opgeven.
Daar baalde we wel heel erg van het ging net zo goed.
Heb ze van de proef opgehaald en daarna maar wat wezen eten.

Verder was het een superdag met gelukkig mooi weer.

Zandhoop ? Waar ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Holten WRC » zo sep 18, 2005 12:55

StevenK schreef:
Holten WRC schreef:Zal wel aan mij liggen dat ik het nergens heb gelezen :oops: , maar waarom is Theo vd Berg uiteindelijk niet gestart?

Da't is een heel lang verhaal :(

Kzou zeggen kom dan maar een keer in Holten op de koffie! :shock:
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor Bartje » zo sep 18, 2005 12:59

Net een stukje van de gtr op rallyreport. Leuke beelden alleen vond ik het begin een btje zeurderig, maarjah in iedergeval mooi dat ze nu al wat over de gtr uitzenden.
Owjah, FV mag wel eens een keer een pak voor z'n HALLERBROEK hebben. :lol: ach jah foutje moet kunne. :wink:
Bartje

Berichtdoor erikjan » zo sep 18, 2005 13:00

Oproep aan ouders, die hun (jonge) kinderen meenemen naar een rally :

let in godsnaam goed op wat er op de baan gebeurd; ik heb gisteren in Notter meegemaakt dat een vader doodleuk met een andere bezoeker een sigaretje aan het roken was, terwijl z'n twee jonge kinderen (jaartje of 7) tikkertje aan het doen waren voor het lint...

Beetje dubbel gevoel: op sommige proeven wordt het publiek op tientallen meters van het parcours gehouden (soms wel wat te ver), en op rechte stukken waar de organisatie weet dat er veel publiek op af komt (Ypelo) moet een junior baancommissaris op het laatste moment in opdracht van de OO-auto nog een lintje aanbrengen op bovengenoemde rechte stuk...

Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als het lint er niet was geweest.

Ook een ergernis: gezinnetjes (vader/moeder/kindertjes) die aarzelend langzaam de proef oversteken, liefst als de wedstrijd in volle gang is.

Wat mij betreft komt er een oversteekverbod, of meer oversteekplaatsen onder leiding van officials.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Holten WRC » zo sep 18, 2005 13:02

erikjan schreef:Oproep aan ouders, die hun (jonge) kinderen meenemen naar een rally :

let in godsnaam goed op wat er op de baan gebeurd; ik heb gisteren in Notter meegemaakt dat een vader doodleuk met een andere bezoeker een sigaretje aan het roken was, terwijl z'n twee jonge kinderen (jaartje of 7) tikkertje aan het doen waren voor het lint...

Beetje dubbel gevoel: op sommige proeven wordt het publiek op tientallen meters van het parcours gehouden (soms wel wat te ver), en op rechte stukken waar de organisatie weet dat er veel publiek op af komt (Ypelo) moet een junior baancommissaris op het laatste moment in opdracht van de OO-auto nog een lintje aanbrengen op bovengenoemde rechte stuk...

Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als het lint er niet was geweest.

Ook een ergernis: gezinnetjes (vader/moeder/kindertjes) die aarzelend langzaam de proef oversteken, liefst als de wedstrijd in volle gang is.

Wat mij betreft komt er een oversteekverbod, of meer oversteekplaatsen onder leiding van officials.

Das op zich een goede oplossing maar ik denk dat het gezien het aantal officials (waarvoor veel respect!!!) in Nederland niet te realiseren is.
Holten WRC

Berichtdoor briljant » zo sep 18, 2005 13:03

MichSTI schreef:Die stuurlui zien wel dat Wevers een stuk harder gaat, en dan ga je snel conclusies trekken :)

Maar dat komt niet alleen door de auto
:lol:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor StevenK » zo sep 18, 2005 13:05

Holten WRC schreef:Das op zich een goede oplossing maar ik denk dat het gezien het aantal officials (waarvoor veel respect!!!) in Nederland niet te realiseren is.

Gelukkig vonden de ambulance-mensen dat er daar genoeg van waren, aangezien er twee het presteerden op stoeltjes aan de buitenkant van een snelle bocht langs het asfalt in de enige escape van die bocht (inrit) te gaan zitten :( :(
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden