Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:MichSTI schreef:wel jammer dat er een paar langzame EVO's inzaten)
Die auto's zijn niet langzaam, het zijn juist heerlijk snelle auto's; op KP 10/14 zat ik op sommige stukken boven de 180 op 't onverhard
![]()
![]()
![]()
(maar consequent hard rijden met zo'n ding is nog best wel lastig)
gisissi schreef:Ok, een lang verhaal dus maar heeft het niet starten van v/d Berg nu wel of niet te maken met het toegewezen startnummer?
MichSTI schreef:StevenK schreef:MichSTI schreef:wel jammer dat er een paar langzame EVO's inzaten)
Die auto's zijn niet langzaam, het zijn juist heerlijk snelle auto's; op KP 10/14 zat ik op sommige stukken boven de 180 op 't onverhard
![]()
![]()
![]()
Voor de rijders ist leuk, maar voor het publiek.. Geef mij maar wevers
StevenK schreef:MichSTI schreef:StevenK schreef:MichSTI schreef:wel jammer dat er een paar langzame EVO's inzaten)
![]()
![]()
![]()
Voor de rijders ist leuk, maar voor het publiek.. Geef mij maar wevers
Gelukkig rijden de meeste rijders voor hun eigen lol, in plaats van dat ze zich wat aantrekken van wat de beste stuurlui vinden..
Linda P schreef:Gister een super dag gehad op de rally.
Eerst bij Hallerhoek wezen kijken en daarna twee keer bij Ligtenberg waar we ze op 5 punten konden zien. Wat gingen Wevers en Poulsen daar hard zeg!
Alleen wel erg jammer dat ze de tweede keer op de proef in Notter een zandhoop op de baan hadden gemaakt, waardoor de 5 minutenauto moest opgeven.
Daar baalde we wel heel erg van het ging net zo goed.
Heb ze van de proef opgehaald en daarna maar wat wezen eten.
Verder was het een superdag met gelukkig mooi weer.
StevenK schreef:Holten WRC schreef:Zal wel aan mij liggen dat ik het nergens heb gelezen, maar waarom is Theo vd Berg uiteindelijk niet gestart?
Da't is een heel lang verhaal
erikjan schreef:Oproep aan ouders, die hun (jonge) kinderen meenemen naar een rally :
let in godsnaam goed op wat er op de baan gebeurd; ik heb gisteren in Notter meegemaakt dat een vader doodleuk met een andere bezoeker een sigaretje aan het roken was, terwijl z'n twee jonge kinderen (jaartje of 7) tikkertje aan het doen waren voor het lint...
Beetje dubbel gevoel: op sommige proeven wordt het publiek op tientallen meters van het parcours gehouden (soms wel wat te ver), en op rechte stukken waar de organisatie weet dat er veel publiek op af komt (Ypelo) moet een junior baancommissaris op het laatste moment in opdracht van de OO-auto nog een lintje aanbrengen op bovengenoemde rechte stuk...
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als het lint er niet was geweest.
Ook een ergernis: gezinnetjes (vader/moeder/kindertjes) die aarzelend langzaam de proef oversteken, liefst als de wedstrijd in volle gang is.
Wat mij betreft komt er een oversteekverbod, of meer oversteekplaatsen onder leiding van officials.
Holten WRC schreef:Das op zich een goede oplossing maar ik denk dat het gezien het aantal officials (waarvoor veel respect!!!) in Nederland niet te realiseren is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten