Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gertveurink schreef:maar laten we het alsjeblieft weer over de GTR hebben en niet over een of ander gezeur daar hebben we het forum gezeur of klets voor.
met vriendelijke groet,
Gert Veurink
Ommen
Turboboost schreef:In hoeverre is zoiets geloofwaardig, als er een aantal maanden terug nog een flink tekort aanwezig was bij de organisatie?
StevenK schreef:Turboboost schreef:In hoeverre is zoiets geloofwaardig, als er een aantal maanden terug nog een flink tekort aanwezig was bij de organisatie?
Van de Belgen is bekend dat ze de buitenlanders serieuze incentives geven om te starten; wanneer ze dan toch naar Nederland gaan, ben ik toch wel geneigd om enige geloofwaardigheid te lezen in dat bericht.
Maar ja, het is makkelijk praten, zolang organisatoren geen openheid van zaken geven aan de deelnemers. Als deelnemer betalen we met meer of minder morren dik 600 euro om mee te mogen doen, maar als ik zie wat er allemaal om de wedstrijd heen georganiseerd wordt, heb ik het idee dat het randprogramma al meer kosten dan de inschrijfgelden opleveren en voor mij geldt nog steeds dat ik het hele concept dat de mindere rijders, zoals ondergetekende, moeten betalen ook deel te mogen nemen, terwijl de grote namen dat niet hoeven of zelfs geld toe krijgen nog steeds slecht vind voor de sport.
Gert schreef:Je moet niet vergeten dat het publiek over het algemeen alleen maar komt voor de grote namen en die moet je als organisatie ook hebben voor de vaste sponsors of om nieuwe sponsors over de streep te trekken
en laten we eerlijk zijn de fans kijken alleen maar de eerste 15 de rest is veldvulling en weinig spektakel op sportief gebied
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten