WRC Deutschland 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Holten WRC » vr aug 19, 2005 11:20

Corne schreef:
peug106 schreef:ik ga dit jaar voor het eerst naar een WRC kijken kan iemand me nog tips geven over waar en hoe ik het beste kan gaan staan (kijken) en liggen (slapen) alvast bedankt

groeten Ivo :lol:

Op de vrijdag zou ik een hairpin pakken in de wijnvelden, vond ik altijd erg mooi..en vaak niet zo druk...
Op zaterdag zou ik iig niet op de Panzerplatte gaan staan, daar sta je vaak erg ver van de proef af...Die andere proef (Erzweiler???) op de legerplaats is al iets minder, maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer...
Bosenberg is ons al een paar keer goed bevallen dus die zou ik uitproberen...
Op zondag ben ik maar 1 keer geweest, in 2002 op de proef Bosenberg :lol:

Wat de panzerplatte betreft: je staat er sommige plaatsen inderdaad redelijk ver af maar de Jump Dikke Bertha (Gina) is iets wat je volgens mij een keer meegemaakt moet hebben.De kleine Platte is ook een mooi punt (dat is het punt waar Richard Burns zich in 2003 verstuurde). En dan is er nog de Platte zelf waar je er wel ver af staat maar indien je op tijd bent kun je de start van de proef volgen en een groot gedeelt van de proef overzien.
Voor de vrijdag is de Thommerberg ook mooi maar kort voor de thommerberg is er een doorkomst langs het plaatsje Thomm en hier gaat het errug hard!
Trotse en waarschijnlijk enige Holtense bezitter van een WRC :D :!:
Holten WRC

Berichtdoor LeonM » vr aug 19, 2005 16:23

Pantzerplatte vind ik super om te kijken, al sta je op sommige plaatsen er ver van af. Als je op het plateau bij de start staat, heb je heel wat keuze alwaar je wil gaan staan kijken. Op de kleine platte sta je er bijna met je neus op, Dikke Bertha is ook wel leuk maar het is daar altijd errug druk.
Erzweiler en de Pantzerplatte vind ik gewoon geweldig om te rijden, en ik vind het zelfs jammer dat deze KP's "schoon geveegd" zijn. Ten tijde van de Hunsrück lag er nog een soort split op, en dat had ook wel iets...... :wink:
LeonM

Berichtdoor wevers fan » vr aug 19, 2005 19:46

Hallo mensen,

volgende week ga ik ook naar Duitsland, alleen wil ik graag van iemand weten, die er al eerder is geweest, of de proeven ver uit elkaar liggen en of iemand nog nuttige tips heeft wat betreft mooie publiekspunten.

Alvast bedankt.
gr Arno
wevers fan

Berichtdoor wevers fan » vr aug 19, 2005 20:30

Ik hoop dat ik dan vrydag een btje op tyd ben dat ik dan nog wat kan zien. Zit in een hotel in Leiwen, vlakby Trier. Maar zaterdag en zondag is het dus wel druk, heb je nog aanraders qua proeven?
wevers fan

Berichtdoor gertveurink » vr aug 19, 2005 20:41

als ik je een raad mag geven ga in ieder geval naar de start van de rally bij de porta Nigra want dat is echt mooi, zo ben je ook dicht bij de auto's.

en ik raad je aan om naar het servicepark aan de BostalSee te gaan, daar kun je de auto's zien rijden en van ''dicht'' bij bekijken tijdens de service.

met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen
gertveurink

Berichtdoor briljant » vr aug 19, 2005 21:47

De panzerplatte is ook mooi als je op het goede punt staat (bij heliplatvorm)
kun je ze velemalen zien rijden
Dan is er nog een rondkoers St Wendel
maar hier moet je extra voor betalen maar deze proef is niet echt bijzonder
Bastiaan van Lingen
briljant

Handtekeningen jagen

Berichtdoor Rallyphoto » za aug 20, 2005 1:39

Voor wie op de service nog geen handtekening heeft kunnen bemachtigen, probeer het voor de showstart eens aan de achterzijde van de Porta Nigra, gegarandeerd succes, al moet je wel even kenbaar maken dat je er staat. :twisted:
Laatst bijgewerkt door Rallyphoto op za aug 20, 2005 1:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Life goes pretty fast, you could miss it! :twisted:

Afbeelding
Rallyphoto

Berichtdoor EvoV6 » zo aug 21, 2005 15:17

Wij gaan elk jaar vrijdags in ieder geval naar Dronthal, fantastisch punt bovenop berg bij hairpin. Zaterdags Panzerplatte blijft special vind ik. En Zondag de proeven die t dichtst bij t hotel liggen. Vorig jaar voor eerste keer naar de superspecial St-Wendel geweest maar vind t niet echt bijzonder.

Servicepark blijft altijd gaaf om te kijken.

Heb er weer MEGA zin in!
EvoV6

Berichtdoor Biturbo » zo aug 21, 2005 18:17

Tip voor als je een helicopter van dichtbij wilt zien :wink: ; ga vooral in een boom dichtbij een bocht zitten. Oor en oogkleppen op, dan wordt je er zelf na verloop van tijd uitgeblazen door een helicopter van de organisatie.

Vorig jaar zagen we voor onze neus dat spectakel gebeuren op een proef op de Pantzerplatte. Knap staaltje vliegerskunst!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar dat begrepen die eikels natuurlijk niet....
Biturbo

Berichtdoor Wolter » zo aug 21, 2005 18:50

Biturbo schreef:Tip voor als je een helicopter van dichtbij wilt zien :wink: ; ga vooral in een boom dichtbij een bocht zitten. Oor en oogkleppen op, dan wordt je er zelf na verloop van tijd uitgeblazen door een helicopter van de organisatie.

Vorig jaar zagen we voor onze neus dat spectakel gebeuren op een proef op de Pantzerplatte. Knap staaltje vliegerskunst!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar dat begrepen die eikels natuurlijk niet....

Wel humor voor de rest! :D
Wolter

Prijs van de kaarten Duitsland rally!

Berichtdoor Niels van de Poll » zo aug 21, 2005 18:51

Wie weet wat de kaarten van de WRC Deutschland 2005 kosten??????
Niels van de Poll

Berichtdoor MartijnS » zo aug 21, 2005 19:04

60 euro weekendkaart
15 euro per dag.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Niels van de Poll » zo aug 21, 2005 19:07

MartijnS schreef:60 euro weekendkaart
15 euro per dag.

Dus als ik alleen zaterdag ga kost dat mij 15 euro en weet je ook waar ik die kan bestellen????

En is die 15 euro per persoon???
Niels van de Poll

Berichtdoor MartijnS » zo aug 21, 2005 19:13

Idd gewoon op de proef kopen..bestellen kan niet meer ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Niels van de Poll » zo aug 21, 2005 19:16

MartijnS schreef:Idd gewoon op de proef kopen..bestellen kan niet meer ;)

Ook enig idee hoe ik die proev kan vinden??

P.S. en wat is een aanrader om te kijken welke proef bedoel ik???
Panzerplatze mischien???
Niels van de Poll

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden