Corne schreef:peug106 schreef:ik ga dit jaar voor het eerst naar een WRC kijken kan iemand me nog tips geven over waar en hoe ik het beste kan gaan staan (kijken) en liggen (slapen) alvast bedankt
groeten Ivo
Op de vrijdag zou ik een hairpin pakken in de wijnvelden, vond ik altijd erg mooi..en vaak niet zo druk...
Op zaterdag zou ik iig niet op de Panzerplatte gaan staan, daar sta je vaak erg ver van de proef af...Die andere proef (Erzweiler???) op de legerplaats is al iets minder, maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer...
Bosenberg is ons al een paar keer goed bevallen dus die zou ik uitproberen...
Op zondag ben ik maar 1 keer geweest, in 2002 op de proef Bosenberg
Wat de panzerplatte betreft: je staat er sommige plaatsen inderdaad redelijk ver af maar de Jump Dikke Bertha (Gina) is iets wat je volgens mij een keer meegemaakt moet hebben.De kleine Platte is ook een mooi punt (dat is het punt waar Richard Burns zich in 2003 verstuurde). En dan is er nog de Platte zelf waar je er wel ver af staat maar indien je op tijd bent kun je de start van de proef volgen en een groot gedeelt van de proef overzien.
Voor de vrijdag is de Thommerberg ook mooi maar kort voor de thommerberg is er een doorkomst langs het plaatsje Thomm en hier gaat het errug hard!