Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
David Westenbrink schreef:Hmm ik zie op bhv site toch echt 8 euro voor servicekaart staan... x 2 dagen is 16 euri p.p.
nkroeze schreef:Ik denk dat teams niet moeten zeuren als ze met zoveel mensen komen. Ik ben het hierin volledig met David eens, zoveel mensen moet je zien als een luxe omdat je het absoluut ook met minder af kan.
nkroeze schreef:Hein, als je die discussie zo voert, ik kom maar met 3 personen (rijder, navi en moeders voor de catering) dus zonder service! Krijg ik dan korting op het inschrijfgeld omdat ik de kaarten niet volledig benut?
nkroeze schreef:Nee jongens, mensen met zoveel man in het team mogen (en kunnen) dat best betalen, anders zegt straks iedereen dat ie bij een team hoort!
nkroeze schreef:Het enige wat ik wel met je eens ben en ECHT vreselijk slap vind is het betalen voor een stukje in de publieksinfo, jongens, KOM OP!
David Westenbrink schreef:Al zou dat voor servicepersoneel best een gereduceerd prijsje mogen zijn of met wat extra's. Voor 20 euro extra krijg je 2 weekendkaarten erbij met een maximum van 8 man ofzo, ik noem maar wat. Servicemensen worden nu in 1x als publiek gebombardeerd die de volle mep mogen betalen.
nkroeze schreef:Het enige wat ik wel met je eens ben en ECHT vreselijk slap vind is het betalen voor een stukje in de publieksinfo, jongens, KOM OP!
nkroeze schreef:Hein, als je die discussie zo voert, ik kom maar met 3 personen (rijder, navi en moeders voor de catering) dus zonder service! Krijg ik dan korting op het inschrijfgeld omdat ik de kaarten niet volledig benut? Nee jongens, mensen met zoveel man in het team mogen (en kunnen) dat best betalen, anders zegt straks iedereen dat ie bij een team hoort!
mantaboy schreef:Waarom een andere Belg betalen? Om misschien toch een stukje compensatie te leveren ivm de schade van Tsjoen. Tevens weten rallyliefhebbers de rijstijl van Chris met de BMW zeer te waarderen.
StevenK schreef:mantaboy schreef:Waarom een andere Belg betalen? Om misschien toch een stukje compensatie te leveren ivm de schade van Tsjoen. Tevens weten rallyliefhebbers de rijstijl van Chris met de BMW zeer te waarderen.
Is dit niet waar je moet ontkennen dat 'ie startgeld krijgt ?
Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom zou Jan de Winkel met een Volkwagen Golf S1600 aan de start verschijnenHij rijdt voor Renault en die zal hem echt niet in de Volkwagen laten rijden lijkt me. Verder denk ik dat Jan nooit, na wat hij voor elkaar heeft gekregen, om voor een rally over te stappen naar een Golf, hoe mooi die auto ook is.
Ik denk dat het een vergissing is...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast