BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor David Westenbrink » do jun 30, 2005 9:58

Hmm ik zie op bhv site toch echt 8 euro voor servicekaart staan... x 2 dagen is 16 euri p.p.
David Westenbrink

Berichtdoor Hein » do jun 30, 2005 10:04

David Westenbrink schreef:Hmm ik zie op bhv site toch echt 8 euro voor servicekaart staan... x 2 dagen is 16 euri p.p.

OK, dat scheelt gelukkig nog iets. Maar dan nog, het gaat me om het principe. In mijn optiek horen teamleden niet te moeten betalen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor David Westenbrink » do jun 30, 2005 10:28

Klopt zou ook eigenlijk niet moeten. maar ja hoe groot is een serviceteam en hoeveel mensen daarvan zijn ECHTE service mensen? Ik nam ook 7 man mee... voor die sierra...

Je kan een groter serviceteam ook zien als een 'luxe'. Luxe mag best wat kosten.

Al zou dat voor servicepersoneel best een gereduceerd prijsje mogen zijn of met wat extra's. Voor 20 euro extra krijg je 2 weekendkaarten erbij met een maximum van 8 man ofzo, ik noem maar wat. Servicemensen worden nu in 1x als publiek gebombardeerd die de volle mep mogen betalen.

Het wordt er alleen ook niet aantrekkelijker op om sponsors uit te nodigen, maar daar kun je verschillende oplossingen voor bedenken. Bijv: Biedt teams voor een leuke prijs een sponsorpakket aan, waarbij ze voor 20/25 euro per sponsor een dagkaart met publieksinfo krijgen met op bepaalde tijdstippen een buffet a la Zuiderzeerally. Op het circuit heb je immers ook skyboxes.
David Westenbrink

Berichtdoor nkroeze » do jun 30, 2005 11:16

Ik denk dat teams niet moeten zeuren als ze met zoveel mensen komen. Ik ben het hierin volledig met David eens, zoveel mensen moet je zien als een luxe omdat je het absoluut ook met minder af kan.

Hein, als je die discussie zo voert, ik kom maar met 3 personen (rijder, navi en moeders voor de catering) dus zonder service! Krijg ik dan korting op het inschrijfgeld omdat ik de kaarten niet volledig benut? Nee jongens, mensen met zoveel man in het team mogen (en kunnen) dat best betalen, anders zegt straks iedereen dat ie bij een team hoort!

Het enige wat ik wel met je eens ben en ECHT vreselijk slap vind is het betalen voor een stukje in de publieksinfo, jongens, KOM OP!
nkroeze

Berichtdoor StevenK » do jun 30, 2005 11:20

nkroeze schreef:Ik denk dat teams niet moeten zeuren als ze met zoveel mensen komen. Ik ben het hierin volledig met David eens, zoveel mensen moet je zien als een luxe omdat je het absoluut ook met minder af kan.

Zie mijn eerdere opmerkingen: wanneer je vijf of zes man om je heen hebt die elke week aan je auto werken, kun je het niet maken om tegen één of twee daarvan te zeggen: 'je mag niet mee', dus je wordt wel degelijk met kosten geconfronteerd.
nkroeze schreef:Hein, als je die discussie zo voert, ik kom maar met 3 personen (rijder, navi en moeders voor de catering) dus zonder service! Krijg ik dan korting op het inschrijfgeld omdat ik de kaarten niet volledig benut?

En ook dat vind ik niet terecht.
nkroeze schreef:Nee jongens, mensen met zoveel man in het team mogen (en kunnen) dat best betalen, anders zegt straks iedereen dat ie bij een team hoort!

Waarom zou het aantal vrijwilligers iets zeggen over hoeveel je kunt betalen ?
nkroeze schreef:Het enige wat ik wel met je eens ben en ECHT vreselijk slap vind is het betalen voor een stukje in de publieksinfo, jongens, KOM OP!

Dat vind ik juist weer niet vreemd.
David Westenbrink schreef:Al zou dat voor servicepersoneel best een gereduceerd prijsje mogen zijn of met wat extra's. Voor 20 euro extra krijg je 2 weekendkaarten erbij met een maximum van 8 man ofzo, ik noem maar wat. Servicemensen worden nu in 1x als publiek gebombardeerd die de volle mep mogen betalen.

Ik vind 't zowieso vreemd dat servicemensen een weekendkaart krijgen, want alleen wanneer je uitvalt heb je daar iets aan; verder lopen die mensen toch alleen maar op het serviceterrein rond ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John Raven » do jun 30, 2005 11:53

nkroeze schreef:Het enige wat ik wel met je eens ben en ECHT vreselijk slap vind is het betalen voor een stukje in de publieksinfo, jongens, KOM OP!

Dat vind ik juist weer niet vreemd.

=> wel als je roept dat het inschrijfgeld niet hoog is t.o.v. andere evenementen. € 495,- + € 75,- = € 570,-!
Bij andere rally's betaal je namelijk voor een stukje in de publieksinfo nix!
John Raven

Berichtdoor mantaboy » do jun 30, 2005 12:22

100 deelnemers en Chris van Woensel in zijn BMW M3!
mantaboy

Berichtdoor Hein » do jun 30, 2005 14:09

nkroeze schreef:Hein, als je die discussie zo voert, ik kom maar met 3 personen (rijder, navi en moeders voor de catering) dus zonder service! Krijg ik dan korting op het inschrijfgeld omdat ik de kaarten niet volledig benut? Nee jongens, mensen met zoveel man in het team mogen (en kunnen) dat best betalen, anders zegt straks iedereen dat ie bij een team hoort!

Volgens Jean Pierre in een van zijn eerdere posts mag je dan idd € 30,- per niet gebruikte kaart van het inschrijfgeld aftrekken :evil:

Maar nu even zonder gekheid. Ik heb een heleboel aangehaald en ik heb geen goed onderbouwt weerwoord gekregen.

Het gaat mij er om dat je een discussie op goede argumenten moet voeren. Heb je dan gelijk, ben ik de eerste om dat toe te geven. Als je dan zegt dat je het "meeste waar per kilometer" biedt en het "laagste inschrijfgeld" hebt, maar vergeet dat er nog wat extra kosten bijkomen om bijvoorbeeld gegarandeerd in de publieksinfo te komen, of extra kosten bij komen om meer dan vier man mee te kunnen nemen in de serviceploeg, dan strijk je mij tegen de haren in.

En de mensen die mij kennen, weten dat ik niet zoveel haar heb. En het kleine beetje dat ik heb wil ik graag houden. :mrgreen:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor John » do jun 30, 2005 14:34

mantaboy schreef:100 deelnemers en Chris van Woensel in zijn BMW M3!

Dan maar een andere belg betalen?
John

Berichtdoor mantaboy » do jun 30, 2005 15:47

Waarom een andere Belg betalen? Om misschien toch een stukje compensatie te leveren ivm de schade van Tsjoen. Tevens weten rallyliefhebbers de rijstijl van Chris met de BMW zeer te waarderen.
mantaboy

Berichtdoor StevenK » do jun 30, 2005 16:11

mantaboy schreef:Waarom een andere Belg betalen? Om misschien toch een stukje compensatie te leveren ivm de schade van Tsjoen. Tevens weten rallyliefhebbers de rijstijl van Chris met de BMW zeer te waarderen.

Is dit niet waar je moet ontkennen dat 'ie startgeld krijgt ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Maarten » do jun 30, 2005 17:32

Volgens FlyingFinish start De Winkel in een Golf Super 1600 8) Wat een primeur :P
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor John » do jun 30, 2005 21:13

StevenK schreef:
mantaboy schreef:Waarom een andere Belg betalen? Om misschien toch een stukje compensatie te leveren ivm de schade van Tsjoen. Tevens weten rallyliefhebbers de rijstijl van Chris met de BMW zeer te waarderen.

Is dit niet waar je moet ontkennen dat 'ie startgeld krijgt ?

Geeft voor de rest niet dat van Woensel een vergoeding krijgt, het is natuurlijk wel leuk dat ie komt rijden met de M3. Als wij volgend jaar eventueel entree vragen komt Snijers naar Almere. :lol:
John

Berichtdoor Jan » do jun 30, 2005 21:21

Waarom zou Jan de Winkel met een Volkwagen Golf S1600 aan de start verschijnen :?: Hij rijdt voor Renault en die zal hem echt niet in de Volkwagen laten rijden lijkt me. Verder denk ik dat Jan nooit, na wat hij voor elkaar heeft gekregen, om voor een rally over te stappen naar een Golf, hoe mooi die auto ook is.

Ik denk dat het een vergissing is... :?
Jan

Berichtdoor StevenK » do jun 30, 2005 21:25

Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom zou Jan de Winkel met een Volkwagen Golf S1600 aan de start verschijnen :?: Hij rijdt voor Renault en die zal hem echt niet in de Volkwagen laten rijden lijkt me. Verder denk ik dat Jan nooit, na wat hij voor elkaar heeft gekregen, om voor een rally over te stappen naar een Golf, hoe mooi die auto ook is.

Ik denk dat het een vergissing is... :?

Ik denk dat ze heel snel een 1600 in een Golf gelepeld hebben, en daar tussen de Michelin-crisis door ff een homologatie voor geregeld hebben...
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden