Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze schreef:Turboboost schreef:Hoe zit het met teams die gasten willen uitnodigen?
Gaat je knaken kosten, daar gaat de hele discussie dus over.
nkroeze schreef:Turboboost schreef:Hoe zit het met teams die gasten willen uitnodigen?
Gaat je knaken kosten, daar gaat de hele discussie dus over.
Mijn idee, niet doen en gewoon lekker bij de volgende uitnodigen!
Hein schreef:SylviaBos schreef:Word eens even goed wakker Hein. Waar lees jij of haal je het vandaan dat de rijder en navigator toegangskaarten nodig hebben?
....
Dat hoeven we toch nergens te lezen in die woord strekking, wat dacht je van de Euries inschrijfgeld; die geven ons als equipe toegang tot de rally.
Normaal gesproken mag je daar het aantal service mensen voor mee nemen die je denkt nodig te hebben...
Alles we de boel dan toch uitkauwen, dan maar helemaal.![]()
[die knuppel maar even bij me weg houden aub]
Geen knuppel. Meer een gedachten streepje:SylviaBos schreef:Normaal gesproken mag je daar het aantal service mensen voor mee nemen die je denkt nodig te hebben...
Behalve bij de BHV want daar moeten ze weekend kaarten à € 30,- hebbenWaarvan je er 4 zogenaamd gratis krijgt en de rest mag KOPEN.
briljant schreef:
Hierdoor is het inschrijfgeld toch niet zo laag als je met meer teamleden komt en voor het publiek blijft het de duurste rally van Nederland
Bastiaan van Lingen
Hein schreef:briljant schreef:
Hierdoor is het inschrijfgeld toch niet zo laag als je met meer teamleden komt en voor het publiek blijft het de duurste rally van Nederland
Bastiaan van Lingen
Nou, en dat probeer ik de hele goegemeente in Roosendaal al anderhalve dag aan het verstand te peuteren
StevenK schreef:Hein schreef:briljant schreef:
Bastiaan van Lingen
Nou, en dat probeer ik de hele goegemeente in Roosendaal al anderhalve dag aan het verstand te peuteren
Ik denk niet dat je Mantaboy moet identificeren met 'de hele goegemeente'...
Dus zou mijn advies, gelet op de prijs die de BHV durft te vragen, ook zijn: lekker wachten op de GTR, is ook nog dichter bij je huis Jouter. Dat is je "Thuisrally"
Op 9 en 10 juli zal het DigiLife rallyteam weer aan de start staan van de BHV Expo Groep Rally in en rondom Roosendaal. Martijn Broekhuizen zal dit keer worden genavigeerd door Gwendolyn Grootenhuis (normaliter navigatrice bij Jouter Feddema / Peugeot 205). De vaste navigator van Martijn, Peter Lammers, kan wegens vakantie helaas niet aanwezig zijn.
Turboboost schreef:@Hein: ik denk dat je het heel helder gesteld hebt in al je topics, maar blijkbaar ziet de organisatie e.e.a. toch anders.
Corne schreef:DEEF schreef:MartijnS schreef:Kruisland is eruit.
K.TZOOI ,Heeeerlijk proefje , die er niet![]()
![]()
uit mag. Hier kun je weinig tijd winnen maar oh zo veel (tijd) verliezen...
Nahja, ik ken het hele proefje maar vind het niet zo veel bijzonders.....Maargoed ik ben van mening dat Halderberge er beter uit had kunnen gaan, maar wie ben ik nou
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten