BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnS » di jun 28, 2005 17:49

Dat zeg ik :D
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor nkroeze » di jun 28, 2005 18:29

Turboboost schreef:Hoe zit het met teams die gasten willen uitnodigen? :shock:

Gaat je knaken kosten, daar gaat de hele discussie dus over.

Mijn idee, niet doen en gewoon lekker bij de volgende uitnodigen!
nkroeze

Berichtdoor StevenK » di jun 28, 2005 19:11

nkroeze schreef:

Nee, daar gaat de discussie imho niet over; dat je voor je gasten moet betalen vind ik in ieder geval heel redelijk.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Hein » di jun 28, 2005 19:16

nkroeze schreef:

Mijn idee, niet doen en gewoon lekker bij de volgende uitnodigen!

Gebeurt op het circuit ook gewoon. Ik ben eens uitgenodigd door een team dat destijds in de Yaris cup reed, om een artikel over één van hun rijders te schrijven.

Zij moesten gewoon mijn entreekaart kopen van het Circuit.

Dus zou mijn advies, gelet op de prijs die de BHV durft te vragen, ook zijn: lekker wachten op de GTR, is ook nog dichter bij je huis Jouter. Dat is je "Thuisrally"
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor briljant » di jun 28, 2005 19:19

Hein schreef:
SylviaBos schreef:Word eens even goed wakker Hein. Waar lees jij of haal je het vandaan dat de rijder en navigator toegangskaarten nodig hebben?

....

Dat hoeven we toch nergens te lezen in die woord strekking, wat dacht je van de Euries inschrijfgeld; die geven ons als equipe toegang tot de rally.
Normaal gesproken mag je daar het aantal service mensen voor mee nemen die je denkt nodig te hebben...
Alles we de boel dan toch uitkauwen, dan maar helemaal. :D

[die knuppel maar even bij me weg houden aub :wink: ]

Geen knuppel. Meer een gedachten streepje:

SylviaBos schreef:Normaal gesproken mag je daar het aantal service mensen voor mee nemen die je denkt nodig te hebben...

Behalve bij de BHV want daar moeten ze weekend kaarten à € 30,- hebben :!: Waarvan je er 4 zogenaamd gratis krijgt en de rest mag KOPEN.

Hierdoor is het inschrijfgeld toch niet zo laag als je met meer teamleden komt en voor het publiek blijft het de duurste rally van Nederland :?

Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Hein » di jun 28, 2005 19:41

briljant schreef:
Hierdoor is het inschrijfgeld toch niet zo laag als je met meer teamleden komt en voor het publiek blijft het de duurste rally van Nederland :?

Bastiaan van Lingen

Nou, en dat probeer ik de hele goegemeente in Roosendaal al anderhalve dag aan het verstand te peuteren (in 2004 trouwens ook). Kennelijk slaag ik daar niet bijster in. En ik vind dat erg jammer, de huidige BHV is als Van Dongen en de Roo West Brabant Rally mijn "rallycarriere" startpunt en ik vind het nog steeds een prachtige rally waarvoor ik best een zwak heb.
Hein

Berichtdoor StevenK » di jun 28, 2005 19:45

Hein schreef:
briljant schreef:

Bastiaan van Lingen

Nou, en dat probeer ik de hele goegemeente in Roosendaal al anderhalve dag aan het verstand te peuteren

Ik denk niet dat je Mantaboy moet identificeren met 'de hele goegemeente'...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Maarten » di jun 28, 2005 20:04

Net zoals Roosendaal een andere gemeente is dan de gemeente Rucphen 8)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Hein » di jun 28, 2005 20:13

StevenK schreef:
Hein schreef:
briljant schreef:

Bastiaan van Lingen

Nou, en dat probeer ik de hele goegemeente in Roosendaal al anderhalve dag aan het verstand te peuteren

Ik denk niet dat je Mantaboy moet identificeren met 'de hele goegemeente'...

Nope, da's ook weer waar, maar ik hoop dat Mantaboy toch enigszins de schillen van de ogen vallen en dat het doorgespeeld word in de richting van de mensen die beslissingen kunnen, durven en willen nemen.
Hein

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jun 28, 2005 20:25

Op zich kan ik de loyaaliteit van Mantaboy voor de BHV wel waarderen. Hij gaat er voor, naast, achter, boven, onder liggen. Maar ik vraag me af of hij niet doordraaft.

Ik neem aan dat hij niet degene is die de officiële lezing van de organisatie weergeeft, omdat ik zijn naam niet tegenkom in het colofoon van zowel de BHV Expo Groep Rally als de Achtmaalse Rally Club.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Turboboost » di jun 28, 2005 21:09

Dus zou mijn advies, gelet op de prijs die de BHV durft te vragen, ook zijn: lekker wachten op de GTR, is ook nog dichter bij je huis Jouter. Dat is je "Thuisrally"

Ging niet om ons zelf hoor meer in het algemeen :!:

Op 9 en 10 juli zal het DigiLife rallyteam weer aan de start staan van de BHV Expo Groep Rally in en rondom Roosendaal. Martijn Broekhuizen zal dit keer worden genavigeerd door Gwendolyn Grootenhuis (normaliter navigatrice bij Jouter Feddema / Peugeot 205). De vaste navigator van Martijn, Peter Lammers, kan wegens vakantie helaas niet aanwezig zijn.

Oftwel wij staan niet aande start omdat we inderdaad voor het rijden van onze "thuisrally" gaan.... :wink:

@Hein: ik denk dat je het heel helder gesteld hebt in al je topics, maar blijkbaar ziet de organisatie e.e.a. toch anders.
Turboboost

Berichtdoor Hein » di jun 28, 2005 21:26

Turboboost schreef:@Hein: ik denk dat je het heel helder gesteld hebt in al je topics, maar blijkbaar ziet de organisatie e.e.a. toch anders.

Dat vrees ik ook. Vorig jaar voelde ik me een roepende in de woestijn. Nu wordt het langzaam een berglandschap, er is al een beetje echo.

Laten we hopen dat de organisatie van een hele mooie rally zich achter de oren gaat krabben en zich gaat afvragen: "Is dit wel wat we bedoelen met ons beleid?"
Hein

Berichtdoor DEEF » di jun 28, 2005 21:52

MartijnS schreef:Kruisland is eruit.

K.TZOOI ,Heeeerlijk proefje , die er niet :evil: :evil: :evil: uit mag. Hier kun je weinig tijd winnen maar oh zo veel (tijd) verliezen...
DEEF

Berichtdoor StevenK » di jun 28, 2005 22:14

Ook hier nog een fan van Kruisland...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Ton Van Spanje » di jun 28, 2005 22:17

Corne schreef:
DEEF schreef:
MartijnS schreef:Kruisland is eruit.

K.TZOOI ,Heeeerlijk proefje , die er niet :evil: :evil: :evil: uit mag. Hier kun je weinig tijd winnen maar oh zo veel (tijd) verliezen...

Nahja, ik ken het hele proefje maar vind het niet zo veel bijzonders.....Maargoed ik ben van mening dat Halderberge er beter uit had kunnen gaan, maar wie ben ik nou :D

Uhum Corné, :lol:

In je profiel staat dat je 15 bent. Ik mag me misschien lichtelijk vergissen, maar ik neem toch wel aan dat DEEF beter in zal kunnen schatten of Kruisland leuk is of niet. Duke DEEF kent de proef van achter het stuur, op snelheid. :lol:
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden