Jeroen schreef:Toivonen schreef:Ik hoop dat dit jaar de finish van Steenbergen een kilometer naar voren wordt geschoven. Dat laatste stuk is echt een sloopstuk.
Hadden ze vorig jaar moeten doen, toen stond ik 12 min stil met versnellingsbakproblemen net 100 m op dat onverharde stuk op de laatste proef. En 200m verderop zag ik Huvers in de sloot liggen. Overigens lag Wevers een paar km eerder toen in de greppel. Maar laat er maar gewoon in zitten hoor. Onverhard hoort er bij! En als het zo´n sloper is, dan lift je toch wat?

Of je probeer zo weinig mogelijk aarde te raken en hopen dat niets afbreekt...
Wel een stuk overhard dat respect afdwingt...dat geldt niet voor alle onverharde paden
het enige stuk dat in de BHV waar ik problemen mee heb is de laatste 750 mtr in proef Wouwse Plantage.(Overigens De meest technische proef van deze prachtige rally). Dit is vergelijkbaar met de strandrace in Scheveningen. Geen doorkomen aan voor alles wat minder dan 4 wiel aangedreven is.
Met mul zand en sporen na een boucle van 40 cm diep verlies je als F2 daar geheid 20 sec bij het accelereren alleen al ,die je nergens op asfalt meer goed kunt maken.heeft niets met techniek of lef te maken.
Scheelde vorig jaar wel twee plaatsen in het klassement.
En dat is jammer...
Dave