BHV 2005

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » di jun 14, 2005 20:30

RoMa75 schreef:
Toivonen schreef:Ik hoop dat dit jaar de finish van Steenbergen een kilometer naar voren wordt geschoven. Dat laatste stuk is echt een sloopstuk.
gr. Martijn Braat

Maar Martijn daarom noemen ze het toch rally :wink: . Voor enkel vlakke stukken kunnen we toch beter op het circuit gaan rijden. :wink:
Gr. Roger

Je hebt ook nog zoiets als rally-raid. :wink:
Wolter

Berichtdoor Maarten » wo jun 15, 2005 7:38

JUL88 schreef:Ik las op de site iets over weekend- en dagkaarten. Kun je zonder zo'n kaart geen enkele proef kijken?

*in principe* kun je zonder kaart geen proef zien.
*niet in principe*: vorig jaar heb ik nergens hoeven betalen/niet gecontroleerd.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Werner » wo jun 15, 2005 8:24

Komt het tijdsschema nog op internet te staan? Want met zulke toegansprijzen is het voor mij wel interessant om mischien alleen naar de Borchwerf, of naar de Vosdonk te gaan, al naar gelang wat mij het beste uitkomt. Kan ik nog met de trein komen ook.
Vroeger was altijd het argument van rallyorganisaties om het niet bekend te maken, dat mensen dan een programmaboek moesten kopen om te weten waar alles is, maar als je al entree heft is dat natuurlijk anders. Ditzelfde geld overigens ook voor de deelnemerslijst, waar kan ik die vinden?
Werner

Berichtdoor mantaboy » wo jun 15, 2005 8:26

Maarten schreef:
JUL88 schreef:Ik las op de site iets over weekend- en dagkaarten. Kun je zonder zo'n kaart geen enkele proef kijken?

*niet in principe*: vorig jaar heb ik nergens hoeven betalen/niet gecontroleerd.

Vergeet er dan niet bij te zetten dat JIJ uit de buurt komt en uitermate goed bekend bent met alle doorsteek paadjes. :wink: :lol:

Entreeplan word wel iets anders dit jaar. Laten we zeggen dat er geleerd is van voorgaande jaren. :wink:
mantaboy

Berichtdoor SylviaVisser » wo jun 15, 2005 9:04

mantaboy schreef:
Maarten schreef:

Vergeet er dan niet bij te zetten dat JIJ uit de buurt komt en uitermate goed bekend bent met alle doorsteek paadjes. :wink: :lol:

Entreeplan word wel iets anders dit jaar. Laten we zeggen dat er geleerd is van voorgaande jaren. :wink:

Dus er komt nu wel een aantrekkelijke combi kaart voor het weekend :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Jeroen » wo jun 15, 2005 9:46

Toivonen schreef:Ik hoop dat dit jaar de finish van Steenbergen een kilometer naar voren wordt geschoven. Dat laatste stuk is echt een sloopstuk.
Hadden ze vorig jaar moeten doen, toen stond ik 12 min stil met versnellingsbakproblemen net 100 m op dat onverharde stuk op de laatste proef. En 200m verderop zag ik Huvers in de sloot liggen. Overigens lag Wevers een paar km eerder toen in de greppel. Maar laat er maar gewoon in zitten hoor. Onverhard hoort er bij! En als het zo´n sloper is, dan lift je toch wat? :wink:
Jeroen

Berichtdoor Martijn_Braat » wo jun 15, 2005 10:14

Wij stonden in de haaks links iets verder, waar Huvers de sloot in gleed (na zelf zaterdagavond te zijn uitgevallen wegens een geplofte demper en gescheurde motorsteun). Heb het drama mogen aanschouwen.
gr. Martijn Braat
Martijn_Braat

Berichtdoor Holkers » wo jun 15, 2005 10:30

SylviaBos schreef:
mantaboy schreef:[quote="Maarten

en wat is aantrekkelijk? :?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor nkroeze » wo jun 15, 2005 12:45

Toivonen schreef:Wij stonden in de haaks links iets verder, waar Huvers de sloot in gleed (na zelf zaterdagavond te zijn uitgevallen wegens een geplofte demper en gescheurde motorsteun). Heb het drama mogen aanschouwen.
gr. Martijn Braat

Dat stuk moet er gewoon inblijven zitten!

Grote onzin waarom dat eruit moet, als je je auto erop stuk rijdt doordat je te hard gaat, eigen schuld. Als je de sloot in gaat omdat je te hard gaat, eigen schuld!

Geen gedonder, we hebben al zo weinig onverhard en ZO slechts was dat stuk helemaal niet! (Ooit GTR of ELE gereden???)
nkroeze

Berichtdoor mantaboy » wo jun 15, 2005 13:32

Holkers schreef:
SylviaBos schreef:
mantaboy schreef:[quote="Maarten

en wat is aantrekkelijk? :?

Dat vraag ik me ook af, wat jullie onder aantrekkelijk verstaan?
mantaboy

Berichtdoor Huufke » wo jun 15, 2005 13:32

SylviaBos schreef:Dus er komt nu wel een aantrekkelijke combi kaart voor het weekend :wink:

Holkers schreef:en wat is aantrekkelijk? :?

De prijzen zijn i.i.g. als volgt:

Programma: € 5
Enkele KP: € 8
Service: € 8
Weekend: € 30
Zaterdag: € 23
Zondag: € 17
Huufke

Berichtdoor Super 1600 » wo jun 15, 2005 20:38

Frits van Eerd zal ook starten.
Voor de laatste keer met Kay Hennekens als navigator!
Super 1600

Berichtdoor DEEF » wo jun 15, 2005 22:13

Jeroen schreef:
Hadden ze vorig jaar moeten doen, toen stond ik 12 min stil met versnellingsbakproblemen net 100 m op dat onverharde stuk op de laatste proef. En 200m verderop zag ik Huvers in de sloot liggen. Overigens lag Wevers een paar km eerder toen in de greppel. Maar laat er maar gewoon in zitten hoor. Onverhard hoort er bij! En als het zo´n sloper is, dan lift je toch wat? :wink:

Of je probeer zo weinig mogelijk aarde te raken en hopen dat niets afbreekt...
Wel een stuk overhard dat respect afdwingt...dat geldt niet voor alle onverharde paden

het enige stuk dat in de BHV waar ik problemen mee heb is de laatste 750 mtr in proef Wouwse Plantage.(Overigens De meest technische proef van deze prachtige rally). Dit is vergelijkbaar met de strandrace in Scheveningen. Geen doorkomen aan voor alles wat minder dan 4 wiel aangedreven is.
Met mul zand en sporen na een boucle van 40 cm diep verlies je als F2 daar geheid 20 sec bij het accelereren alleen al ,die je nergens op asfalt meer goed kunt maken.heeft niets met techniek of lef te maken.
Scheelde vorig jaar wel twee plaatsen in het klassement.
En dat is jammer...

Dave :)
DEEF

Berichtdoor nkroeze » wo jun 15, 2005 22:29

Hoho, DEEEEEEEEEF,

vergis je niet in een Volvo, slechts 2 aangedreven wieltjes zonder sper, maar wij komen daar prachtig weg en kunnen heerlijk maïs "Haxelen" :P
nkroeze

Berichtdoor cellie » wo jun 15, 2005 22:58

't was vorig jaar nog al een natte bende toch? wij hadden (samen met verzijl) een uitstapje in de net geplante sla plantjes,maar veel plezier gehad!!!!!!!!! ps word de site van bhv niet veel geupdate?wat betreft deelnemers
cellie

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden