Nieuwe Navigator voor Peter Bijvelds

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rudi1508 » wo mei 11, 2005 22:11

Ik hoor het al, we gaan aan hardlopen doen. goed voor de conditie (voor sommige dan binnen ons team).

Wat is er mis binnen het team met de conditie???
rudi1508

Berichtdoor Werner » do mei 12, 2005 11:08

admin schreef:Ik hier ook heel benieuwd naar want mogen wij data die de computer verzameld heeft uit de auto halen op de verbindingsroute of mag dit alleen op service. Het voordeel is dat als je op de verbinding mag doen je dus een tijd voor dat de auto op service komt al over de data kunt beschikken je er makkelijker en sneller op in kan springen.

Erik zijn turbo was slecht op proef 3 maar nog niet kapot, doordat Erik een beetje laat was op service en eerst naar de data moest worden gekeken werd pas na 7 minuten begonnen met de turbo te wisselen je kunt het dan niet meer reden om de turbo te wisselen in de laatste 8 minuten van de service in Nederland heb je dan 15 minuten spelling maar in Duitsland krijg je gelijk straftijd.

Als de data al in voor de regroup op de Oude Markt in Hulst uit de auto mag worden gehaald is er al bekend voordat Erik op service is dat de turbo moet worden gewisseld waar dan genoeg tijd voor is. Dus dat is de reden dat ik benieuwd ben wat de regels hierover zeggen.

Dat kan tegenwoordig toch draadloos?
Werner

Berichtdoor Holkers » do mei 12, 2005 11:26

bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Wolter » do mei 12, 2005 15:33

Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.

Andere auto verkeerd afstellen :wink:
Wolter

Berichtdoor mmrizio » do mei 12, 2005 18:05

Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.

Ze hebben toch allemaal ook GSM in de auto? Bluetooth mobieltje, bluetooth laptop en je data kan de hele wereld over - en terug!

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Wolter » do mei 12, 2005 18:25

mmrizio schreef:

Ze hebben toch allemaal ook GSM in de auto? Bluetooth mobieltje, bluetooth laptop en je data kan de hele wereld over - en terug!

Maurice

Bluetooth kan maar tot zo'n 10 meter dacht ik, en de wereld heeft geen omtrek van 10 meter volgens mij :wink:
Maar dat doen ze niet. Kunnen anderen de gegevens zien of veranderen. Daarnaast moet er en soort van ontvanger in de auto en de boordcomputer zitten. Te veel gedoe allemaal.
Wolter

Berichtdoor mafiabaas101 » do mei 12, 2005 19:37

Wolter schreef:
mmrizio schreef:

Maurice

Bluetooth kan maar tot zo'n 10 meter dacht ik, en de wereld heeft geen omtrek van 10 meter volgens mij :wink:
Maar dat doen ze niet. Kunnen anderen de gegevens zien of veranderen. Daarnaast moet er en soort van ontvanger in de auto en de boordcomputer zitten. Te veel gedoe allemaal.

maar met mobieltje kun je inbellen en kun je de hele wereld over!
mafiabaas101

Berichtdoor V.D.G Rally team » do mei 12, 2005 19:40

gaat deze topic niet over de nieuwe navigator van bijvelds???????
V.D.G Rally team

Berichtdoor Wout de Klerk » do mei 12, 2005 20:04

rudi1508 schreef:Ik hoor het al, we gaan aan hardlopen doen. goed voor de conditie (voor sommige dan binnen ons team).

Wat is er mis binnen het team met de conditie???

ik weet wel een manier om "hem" op peil te houden :D
Wout de Klerk

Berichtdoor rudi1508 » do mei 12, 2005 22:38

Ik DENK dat ik die manier ook ken!!!
rudi1508

Berichtdoor RallyMatti » vr mei 13, 2005 7:33

Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?
:roll:

MVG uit het mooie Hellendoorn

Matti
NEW NEW NEW
All the best and a great Rally year
RallyMatti

Berichtdoor Holkers » vr mei 13, 2005 7:42

RallyMatti schreef:Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?

Matti

De ex navi van Fassbender, Bart Hissink is de nieuwe navi van Peter.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Niels2 » vr mei 13, 2005 7:42

RallyMatti schreef:Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?

Matti

Lees voor de grap eens de beginpost.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor RallyMatti » za mei 14, 2005 8:55

Niels2 schreef:

Matti

Lees voor de grap eens de beginpost.

Okidoki, was het alweer vergeten door al dat laptop service wel niet bij auto afstand gebabbel. Open dan een forum over regelementen qua laptops bij, in, onder, enz...
:!: :!:
NEW NEW NEW
All the best and a great Rally year
RallyMatti

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl