Ik hoor het al, we gaan aan hardlopen doen. goed voor de conditie (voor sommige dan binnen ons team).
Wat is er mis binnen het team met de conditie???
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
admin schreef:Ik hier ook heel benieuwd naar want mogen wij data die de computer verzameld heeft uit de auto halen op de verbindingsroute of mag dit alleen op service. Het voordeel is dat als je op de verbinding mag doen je dus een tijd voor dat de auto op service komt al over de data kunt beschikken je er makkelijker en sneller op in kan springen.
Erik zijn turbo was slecht op proef 3 maar nog niet kapot, doordat Erik een beetje laat was op service en eerst naar de data moest worden gekeken werd pas na 7 minuten begonnen met de turbo te wisselen je kunt het dan niet meer reden om de turbo te wisselen in de laatste 8 minuten van de service in Nederland heb je dan 15 minuten spelling maar in Duitsland krijg je gelijk straftijd.
Als de data al in voor de regroup op de Oude Markt in Hulst uit de auto mag worden gehaald is er al bekend voordat Erik op service is dat de turbo moet worden gewisseld waar dan genoeg tijd voor is. Dus dat is de reden dat ik benieuwd ben wat de regels hierover zeggen.
Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.
Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.
mmrizio schreef:Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.
Ze hebben toch allemaal ook GSM in de auto? Bluetooth mobieltje, bluetooth laptop en je data kan de hele wereld over - en terug!
Maurice
Wolter schreef:mmrizio schreef:Holkers schreef:bluetooth kaartje in je laptop. vanaf het einde van de proef er even achteraan rijden met je auto met een bluetooth ontvanger, klaar.
Ze hebben toch allemaal ook GSM in de auto? Bluetooth mobieltje, bluetooth laptop en je data kan de hele wereld over - en terug!
Maurice
Bluetooth kan maar tot zo'n 10 meter dacht ik, en de wereld heeft geen omtrek van 10 meter volgens mij
Maar dat doen ze niet. Kunnen anderen de gegevens zien of veranderen. Daarnaast moet er en soort van ontvanger in de auto en de boordcomputer zitten. Te veel gedoe allemaal.
rudi1508 schreef:Ik hoor het al, we gaan aan hardlopen doen. goed voor de conditie (voor sommige dan binnen ons team).
Wat is er mis binnen het team met de conditie???
RallyMatti schreef:Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?
![]()
MVG uit het mooie Hellendoorn
Matti
RallyMatti schreef:Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?
![]()
Matti
Niels2 schreef:RallyMatti schreef:Wie is eigenlijk de nieuwe navigator van Bijvelds?? Chris Leyds of was dat alleen met Almere en Hulst?
![]()
Matti
Lees voor de grap eens de beginpost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten