Campos schreef:Ik ben voor het eerst sinds tijden weer eens wezen servicen, en wat viel mij op?
- En hoe ENORM asociaal sommige deelnemers reden op het laatste deel van de service.. (heb met name een groenige evo, een witte evo en een golf meerdere malen behoorlijk vervloekt toen ze soms al slingerend rakelings langs onze serviceplek raasden met een snelheid die ver boven de 100km/h leek te liggen! Ik was blij dat de aanwezige kinderen door hun ouders vastgegrepen werden...
Dat is iets wat wij ook vaak zien, en vorig jaar in Barneveld ook een beetje deden, je wil wel eens in de hitte van de strijd met een probleem aan je auto er voor zorgen dat je geen servicetijd te kort komt.
De routing was dan ook niet lekker geregeld in Hulst, en het grappige is dat de teams die extra betaalden voor een grotere serviceplek, het meest ver van de in en uitgang van het service terrein zaten, en dit zijn vaak juist de teams die voor het kampioenschap gaan, en dus ook misschien iets meer haast hebben in die gevallen.