2chris schreef:Over het algemeen zie je dat we in nederland goede evenementen hebben we hebben "technies" nogal wat beperkingen als het gaat om de proeven maar goed dat is de keuze van het land waarin je woont en rijd.
Een evenement als hulst is iets waarin je aan je sponsers een bepaalde meerwaarde kan verkopen, denk aan de centrale service plek waar je een broodje en drankje kan opdienen onder het genot van deelnemende auto's in aktie te bezichtigen vanuit een droge ( tent ) plek, hiermee geef je niet alleen de partners een kleine hoeveelheid publiciteit in het locale suffertje maar krijgt hij er ook werkelijk wat voor terug, zelfs de mogelijkheid van een helicopter vlucht boven de proef behoort tot de mogelijkheden ...
Even een rekensom, ik weet niet wat alles kost maar stel je maakt een pakket van ik noem een 3000 euro voor een jaar, incl ontvangst en helicoptervlucht en dan geef je nog een jasje of cap erbij, inkoop 500, al zou dat het dubbele zijn, dat is wat een bedrijf wil , maak een pakketje ... als jij dan een volgend seisoen weer komt bedelen hoef je niet meer een paar stukjes uit de krant te laten zien maar hebben jullie een herinnering waar je aan kan vasthouden ... geloof me het werkt
Mensen als die van Biesheuvel steken nu hun kop uit, als daar niet gebruik van word gemaakt vind ik dat zonde ....
En geloof mij, dat zijn bedragen waar wij bijna een heel seizoen voor kunnen rijden

Dat het werkt bij sponsoren geloof ik direct, maar het is simpelweg niet haalbaar om te doen voor de veelal good-will sponsoren (en dan spreek ik voor mijzelf) die ons ondersteunen.
En dergelijke 'grote' sponsoren waar je dan over praat zijn dan uiteraard ook op zoek naar meer exposure, ofwel door TV/(dag)bladen zoals in de reglementen van de Kalos Cup staat, of bijv.l door een 'dikkere' auto. Ook dit zien we niet of nauwelijks terug bij de low-budget cups.
Mbt. je laatste punt; in de omgeving Hardenberg steken ook een aantal mensen hun kop uit, en daar is de 205cup dit jaar wel aanwezig. Bovendien ondersteunen we de Biesheuvels ook door op het RAM-festival aanwezig te zijn.
Wij zijn dan ook zeer tevreden met de huidige cupkalender!