Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Biturbo schreef:.......
Helaas zoals eerder genoemd het gemis van meerdere F2 toppers zoals Weijs, Deen, de Winkel, Veenhuizen en andere.
De bommetjes van Heutink, Wiersma, Westing en zo klonken ook
prachtig, alleen het mogen er inderdaad wel meer zijn...
erikjan schreef:'k ben benieuwd hoe BREED die sluier moet zijn![]()
hartelijke groeten van een F2 / S1600 fan
Hein schreef:erikjan schreef:'k ben benieuwd hoe BREED die sluier moet zijn![]()
Tsja. hoe breed. Dat valt mee. Hij past op de brug bij Hans.De eerste foto staat op de site.
Mijn Avatar is op dit moment geen aankondiging voor een bijbeltekst als je de site hebt gezien.
StevenK schreef:Hein schreef:erikjan schreef:'k ben benieuwd hoe BREED die sluier moet zijn![]()
Tsja. hoe breed. Dat valt mee. Hij past op de brug bij Hans.De eerste foto staat op de site.
Mijn Avatar is op dit moment geen aankondiging voor een bijbeltekst als je de site hebt gezien.
Hm.. Dus een toch een Polo S1600 ?

erikjan schreef:'t was trouwens een beetje druk vanmiddag in de buurt van het station in Kampen; misschien niet slim om de deelnemers daar langs te sturen.
Toen ik op de strook voor rechtdoor stond opgesteld passeerden me wel tien deelnemers via de linksafstrook![]()
Ik heb ze trouwens keurig voor laten gaan, daar niet van![]()
valt me trouwens al jaren op, dat veel rallydeelnemers er op de openbare weg een potje van maken...
MartijnB schreef:erikjan schreef:'t was trouwens een beetje druk vanmiddag in de buurt van het station in Kampen; misschien niet slim om de deelnemers daar langs te sturen.
Toen ik op de strook voor rechtdoor stond opgesteld passeerden me wel tien deelnemers via de linksafstrook![]()
Ik heb ze trouwens keurig voor laten gaan, daar niet van![]()
valt me trouwens al jaren op, dat veel rallydeelnemers er op de openbare weg een potje van maken...
dank u voor het begrip
er stond daar wel zeker meer dan 1 km aaneengesloten blik dat stoplicht is altijd een ramp en aangezien het tijdschema niet zo ruim was moet je wat
iig bedankt voor het maken van de ruimte voor ons
Tijdschema was wel redelijk ruim op dat moment.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten