Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pitstop.tv schreef:BKR - Renault Clio S1600 voor Xavier Bouche
15:00 28-01-2005
Xavier Bouche gaat zijn Belgische titel groep N in 2005 niet verdedigen. De Waalse rijder stapt over naar de Super 1600 met een Renault Clio, die hij voor het eerst zal inzetten tijdens de Ardenne Bleue.
Bouche heeft zijn Mitsubishi groep N van de hand gedaan voor de ex-MI Clio S1600, waarmee Pieter Tsjoen in 2003 van start ging in de rally van Sombreffe. De Clio wordt in 2005 gerund door de eigen structuur van Bouche.
Voorlopig is Bouche de enige rijder met een (volledig) Belgisch programma in Super 1600.

JasperBoutte schreef:Tzou toch wel spijtig zijn de volledig nieuw opgebouwde bmw in zijn eerste wedstrijd al in de prak te rijden eh.
JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuwer is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij
.
michel uit berg schreef:JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuwer is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij
.
op sneeuw onderscheiden zich de jongens van de mannen en ik denk dat cris daar geen probleem mee zal hebben! (ik trouwens ook niet)
Marcel Vogels schreef:michel uit berg schreef:JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuwer is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij
.
op sneeuw onderscheiden zich de jongens van de mannen en ik denk dat cris daar geen probleem mee zal hebben! (ik trouwens ook niet)
Hey Michel eerst zien dan geloven!!! , ben jij toen de valkenburg sprint was niet een keer met je astra tegen een container aangegaan omdat het een hele natte kleigrond was??? , ik weet het niet zeker maar ik kan me er iets vaags van herrinneren.
michel uit berg schreef:Marcel Vogels schreef:michel uit berg schreef:JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuwer is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij
.
Hey Michel eerst zien dan geloven!!! , ben jij toen de valkenburg sprint was niet een keer met je astra tegen een container aangegaan omdat het een hele natte kleigrond was??? , ik weet het niet zeker maar ik kan me er iets vaags van herrinneren.
eerst ff beter gaan opzoeken dan, ik heb nooit met een astra gereden (behalve spa 2004) en in valkenburg ben ik 5e en 6e alg. geworden met een corsa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast