Start Bk rally 2005 nu toch in Spa !!!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor bugs » vr jan 28, 2005 8:44

Wie van onze noorderburen komt naar francorchamps de nieuwe rally ardenne bleue rijden?

Mooie wedstrijd met een beetje geluk in de sneeuw!!!
bugs

Berichtdoor pipo » vr jan 28, 2005 18:04

Jammer van het parcours ...
pipo

Berichtdoor michel uit berg » vr jan 28, 2005 19:24

nou wij starten weer als vanouds in spa

ik hoop in ieder geval op sneeuw, dat zou ik geweldig vinden om eens mee te maken, maar ja tegen die tijd is vast alle sneeuw weer weg

gr michel
michel uit berg

Berichtdoor JasperBoutte » vr jan 28, 2005 23:06

Hopelijk niet teveel sneeuw anders geen Van Woensel aan de start met zijn nieuwe M3, kwil toch eens weten hoe goed hij het daarmee zal doen.
JasperBoutte

Berichtdoor pipo » za jan 29, 2005 8:55

Sneeuw of geen sneeuw wij moeten er met de Bmw ook door !
en wie hoopt er niet op sneeuw in spa ...
pipo

Berichtdoor JasperBoutte » za jan 29, 2005 10:59

Tzou toch wel spijtig zijn de volledig nieuw opgebouwde bmw in zijn eerste wedstrijd al in de prak te rijden eh. :wink:
JasperBoutte

Berichtdoor antoine » za jan 29, 2005 11:12

pitstop.tv schreef:BKR - Renault Clio S1600 voor Xavier Bouche
15:00 28-01-2005

Xavier Bouche gaat zijn Belgische titel groep N in 2005 niet verdedigen. De Waalse rijder stapt over naar de Super 1600 met een Renault Clio, die hij voor het eerst zal inzetten tijdens de Ardenne Bleue.

Bouche heeft zijn Mitsubishi groep N van de hand gedaan voor de ex-MI Clio S1600, waarmee Pieter Tsjoen in 2003 van start ging in de rally van Sombreffe. De Clio wordt in 2005 gerund door de eigen structuur van Bouche.

Voorlopig is Bouche de enige rijder met een (volledig) Belgisch programma in Super 1600.

Leuk nieuws.!! :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Niels2 » za jan 29, 2005 11:25

Hopelijk toch echt wel sneeuw! Dan maar geen vdW in een BMW.

Verder welke Nederlandse teams gaan er rijden?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor michel uit berg » za jan 29, 2005 19:21

JasperBoutte schreef:Tzou toch wel spijtig zijn de volledig nieuw opgebouwde bmw in zijn eerste wedstrijd al in de prak te rijden eh. :wink:

wil het zeggen dat als er sneeuw ligt je je auto maar plat moet rijden??
michel uit berg

Berichtdoor JasperBoutte » zo jan 30, 2005 14:40

Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuw :roll: er is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij :wink:.
JasperBoutte

Berichtdoor michel uit berg » zo jan 30, 2005 14:51

JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuw :roll: er is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij :wink:.

op sneeuw onderscheiden zich de jongens van de mannen en ik denk dat cris daar geen probleem mee zal hebben! (ik trouwens ook niet :lol: )
michel uit berg

Berichtdoor JasperBoutte » zo jan 30, 2005 15:30

Met zijn mitsu zou hij daar inderdaad geen probleem mee hebben, maar we hebben het hier natuurlijk over een heel andere wagen.
JasperBoutte

Berichtdoor Marcel Vogels » zo jan 30, 2005 19:52

michel uit berg schreef:
JasperBoutte schreef:Jah, met zo'n auto maak je toch beter eerst kennis op een gewoon wegdek zonder sneeuw :roll: er is toch altijd meer kans om hem in de prak te rijden op sneeuw volgens mij :wink:.

op sneeuw onderscheiden zich de jongens van de mannen en ik denk dat cris daar geen probleem mee zal hebben! (ik trouwens ook niet :lol: )

Hey Michel eerst zien dan geloven!!! , ben jij toen de valkenburg sprint was niet een keer met je astra tegen een container aangegaan omdat het een hele natte kleigrond was??? , ik weet het niet zeker maar ik kan me er iets vaags van herrinneren.
Marcel Vogels

Berichtdoor michel uit berg » zo jan 30, 2005 22:04

Marcel Vogels schreef:
michel uit berg schreef:

Hey Michel eerst zien dan geloven!!! , ben jij toen de valkenburg sprint was niet een keer met je astra tegen een container aangegaan omdat het een hele natte kleigrond was??? , ik weet het niet zeker maar ik kan me er iets vaags van herrinneren.

eerst ff beter gaan opzoeken dan, ik heb nooit met een astra gereden (behalve spa 2004) en in valkenburg ben ik 5e en 6e alg. geworden met een corsa
michel uit berg

Berichtdoor rallyboy » zo jan 30, 2005 22:41

michel uit berg schreef:
Marcel Vogels schreef:
michel uit berg schreef:

eerst ff beter gaan opzoeken dan, ik heb nooit met een astra gereden (behalve spa 2004) en in valkenburg ben ik 5e en 6e alg. geworden met een corsa

was dat niet maurice met de astra (grijs met belgisch kenteken)
rallyboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden