golden tulip rally 2004

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor thadon » vr sep 17, 2004 22:42

ErikJan wrote:
het rallypakket is dit jaar de moeite waard; er zit een fraai boekwerk in met de proevenkaarten (in kleur).

en dan nog iets: bij de Shell in Almelo aan de A35 krijg je er zelfs nog iets extra's bij !

Ehm... wat dan? Een volle tank?
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon

Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor Rallywatcher » za sep 18, 2004 1:05

Je kan beter morgen overdag gaan kijken....
Anders heb je weer een ...avond
R.P.
Rallywatcher

Berichtdoor MichSTI » za sep 18, 2004 6:47

hulsen18 wrote:
De vrijdag avond van de GTR was voor mij dus een k*t-avond.
Om 18.30 uur (de starttijd volgens het boekje van kp1 (niet dus))stond ik met een paar vrienden netjes aan de proef op een mooi punt. Nadat we de eerst 40 rijders hadden gezien besloten we om naar kp 3 te gaan. Daar aangekomen hadden we de eerste paar rijders dus gezien en werd de proef geneutraliseerd. Volgens de geruchten deed de tijdmeting het niet. Wij terug naar ons dorp (Hulsen) om daar met vrienden hun belevinissen door te nemen. Daar hoorden wij dat kp 4 ook was geneutraliseerd omdat een stelletje dronken debielen (sorry voor mijn woordkeuze, maar zo denk ik erover) de proef verstoord hebben. Even later zijn wij terug gegaan naar Daarle om daar kp 6 te gaan zien. Deze werd na de eerste paar auto's ook geneutraliseerd omdat er volgens de geruchten die wij hoorden een sterfgeval aan het parcours was(accepteren dan maar).
Wij dus terug naar huis, ben ik 200m voor mijn huis, auto kapot. Is mijn gaspedaal kompleet afgebroken. Al met al dus een k*t-avond. Ik hoop dus morgen op een betere avond en hoop ook dat jullie betere belevenissen hebben gehad en dat jullie die hier ook melden.

Wat jullie hadden, zoiets hadden wij ook, maar dan zonder dat gaspedaal... We stonden op de Luttenberg, daar waren ze een half uur te laat starte. Wij dachten dus dat Daarle dan ook later starte. Wij dus om half 8 weg, rijden we ergens bij Lemele, horen we op Rally Radio: Jan De Winkel nu van start op KP3... Dus wij naar KP3, zagen we geen autos... Was ie geneutraliseerd... De vrijdagavond was dus idd nogal... Raar...
MichSTI

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 6:56

Wij stonden mooi optijd bij de proef Luttenberg, op de brommer naar Daarle: geneutraliseerd :(
Wij even naar mn vader die bij Hankante stond en toen weer naar Daarle, zie je de eerste 15 ofzo en dan weer geneutraliseerd... Het is natuurlijk heel jammer voor de rally maar ik vind dat de organisatie toch een goede keuze heeft genomen en durven nemen.

Hopelijk hebben we vandaag meer geluk
Iedereen een fijne dag gewenst en maar hopen dat de auto heel blijft he :D
Jan

Berichtdoor MichSTI » za sep 18, 2004 7:00

Jep, jij ook :)

Ik ga over 3 kwartier op weg naar notter

Veel Plezier allemaal!
MichSTI

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 7:15

Ik ga denk ik eerst ff langs de service om dan door te gaan naar Notter, daarna naar de nieuwe proef bij Enter, dan Beuseberg gevold door Ypelo.

Dan ff bij de service kijken en opweg naar Mageleresch( bij Janmansbruggetje :D) dan Marle en dan als laatste Hallerhoek en Marle kijken en dan is het helaas alweer voorbij (dit is mijn plan voor vandaag, hopelijk lukt het :D)
Jan

Berichtdoor erikjan » za sep 18, 2004 20:16

Leuke rallydag gehad vandaag;

eerst KP Notter in een fraaie bocht op zand, wel even ver lopen door een weiland...

vervolgens door naar KP Ypelo bij het bruggetje voorbij het gemaal.

snel een pitstop thuis (handig, zo'n rally in je achtertuin)

vervolgens de tweede doorkomst KP Ypelo
(lekker weer, trouwens !)

snel door naar KP Marle voor de eerste doorkomst, vanwege het fraaie plekje (rechtuit/links/rechts/rechtuit/links/zand rechtuit/rechts) deze proef helemaal uitgekeken...
daarom nog even de Ascona 400 zien afslaan...

vervolgens nog even genoten van de sfeer bij de stopfinish van KP20 (ben ik in beeld ?!)

tenslotte bijna in slaap gevallen bij de afhaalchinees hier in Almelo.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 20:18

Ik heb alleen Hallerhoek niet gezien, voor de rest alle proeven 1 keer. Dus ik heb in vergelijking met gisteren wel veel gezien :D
Jan

Berichtdoor erikjan » za sep 18, 2004 20:34

heeft ook wel iets, om alle proeven een keertje gezien te hebben...

maar ben je dan niet erg aan het vliegen ?

hoeveel deelnemers per proef kijk jij dan ?

vanmiddag bijvoorbeeld heb ik KP Marle volledig uitgekeken, ondanks regen, dankzij m'n tuinstoel en een voorraadje Chocomel (...)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 20:41

ErikJan wrote:

vanmiddag bijvoorbeeld heb ik KP Marle volledig uitgekeken, ondanks regen, dankzij m'n tuinstoel en een voorraadje Chocomel (...)

Laat ik het voorbeeld van vandaag gebruiken:
Ze beginnen met een boucle van 4 die herhaald wordt, dan kijk ik eerst kp Notter de eerste 20, dan door naar Enter waar je de eerste 50 ziet ofzow want daarna is de service al bijna zo dat je tijd genoeg hebt om naar kp Beusebrg te rijden. Daar keken we de eerste 10 en we kwamen stipt optijd bij het gemaal aan in kp Ypelo. Dan heb je die 4 proeven allemaal al gezien. Dan naar Mageleresch, eerste 15 gezien, door naar kp Marle, waar we de eerste 40 hebben gezien om daarna door te gaan naar de service. Daar hebben we ff gekeken en toen hebben we kp Marle nog een keer gezien, en omdat het de laatste proef was hebben we die helemaal uit gekeken.

Op die manier ben je wel een beetje aan het vliegen jah, maar een beetje spanning om op tijd te komen is wel leuk :D
Jan

Re: Re: Re: golden tulip rally 2004

Berichtdoor andre » za sep 18, 2004 20:50

Subaru Rullezzz!!! wrote:
ErikJan wrote:

Laat ik het voorbeeld van vandaag gebruiken:
Ze beginnen met een boucle van 4 die herhaald wordt, dan kijk ik eerst kp Notter de eerste 20, dan door naar Enter waar je de eerste 50 ziet ofzow want daarna is de service al bijna zo dat je tijd genoeg hebt om naar kp Beusebrg te rijden. Daar keken we de eerste 10 en we kwamen stipt optijd bij het gemaal aan in kp Ypelo. Dan heb je die 4 proeven allemaal al gezien. Dan naar Mageleresch, eerste 15 gezien, door naar kp Marle, waar we de eerste 40 hebben gezien om daarna door te gaan naar de service. Daar hebben we ff gekeken en toen hebben we kp Marle nog een keer gezien, en omdat het de laatste proef was hebben we die helemaal uit gekeken.

Op die manier ben je wel een beetje aan het vliegen jah, maar een beetje spanning om op tijd te komen is wel leuk :D

Heb jij dan bij het gemaal ook gezien wat er met Foley gebeurt is
andre

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 20:57

Jah inderdaad, zoals ik volgens mij in een ander topic al zei. Ik stond eerst bij het gemaal maar liep net die kant op, ik zag hem gewoon er uit vliegen, wel raar om te zien allemaal...

Ik heb wel foto's als je de auto en de gewonde ziet. Die zal ik morgen ofzo wel ff op internet plaatsen ergens
Jan

Berichtdoor mantaboy » za sep 18, 2004 21:01

Bij dat gemaal dat weten we. Ik was official op die proef. Wel graag de spannende dingen uit je verhaal laten. Er was al sensatie genoeg!

Trouwens vreemd dat er nu weinig klagen over de neutralisaties. Dat was bij de BHV wel anders....
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Jan » za sep 18, 2004 21:03

mantaboy wrote:
Bij dat gemaal dat weten we. Ik was official op die proef. Wel graag de spannende dingen uit je verhaal laten. Er was al sensatie genoeg!

Trouwens vreemd dat er nu weinig klagen over de neutralisaties. Dat was bij de BHV wel anders....

Nou, dat er niemand klaagt is wat anders!!! Ik heb genoeg mensen dingen horen zeggen die ik hier maar niet zal zeggen :D maar het klonk in ieder geval niet best :D

Gelukkig is verder vandaag alles goed gegaan qua neutralisaties etc. toch?

Dus waar moet je dan nog over klagen?
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden