ErikJan wrote:
het rallypakket is dit jaar de moeite waard; er zit een fraai boekwerk in met de proevenkaarten (in kleur).
en dan nog iets: bij de Shell in Almelo aan de A35 krijg je er zelfs nog iets extra's bij !
Ehm... wat dan? Een volle tank?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ErikJan wrote:
het rallypakket is dit jaar de moeite waard; er zit een fraai boekwerk in met de proevenkaarten (in kleur).
en dan nog iets: bij de Shell in Almelo aan de A35 krijg je er zelfs nog iets extra's bij !

hulsen18 wrote:
De vrijdag avond van de GTR was voor mij dus een k*t-avond.
Om 18.30 uur (de starttijd volgens het boekje van kp1 (niet dus))stond ik met een paar vrienden netjes aan de proef op een mooi punt. Nadat we de eerst 40 rijders hadden gezien besloten we om naar kp 3 te gaan. Daar aangekomen hadden we de eerste paar rijders dus gezien en werd de proef geneutraliseerd. Volgens de geruchten deed de tijdmeting het niet. Wij terug naar ons dorp (Hulsen) om daar met vrienden hun belevinissen door te nemen. Daar hoorden wij dat kp 4 ook was geneutraliseerd omdat een stelletje dronken debielen (sorry voor mijn woordkeuze, maar zo denk ik erover) de proef verstoord hebben. Even later zijn wij terug gegaan naar Daarle om daar kp 6 te gaan zien. Deze werd na de eerste paar auto's ook geneutraliseerd omdat er volgens de geruchten die wij hoorden een sterfgeval aan het parcours was(accepteren dan maar).
Wij dus terug naar huis, ben ik 200m voor mijn huis, auto kapot. Is mijn gaspedaal kompleet afgebroken. Al met al dus een k*t-avond. Ik hoop dus morgen op een betere avond en hoop ook dat jullie betere belevenissen hebben gehad en dat jullie die hier ook melden.
ErikJan wrote:
heeft ook wel iets, om alle proeven een keertje gezien te hebben...
maar ben je dan niet erg aan het vliegen ?
hoeveel deelnemers per proef kijk jij dan ?
vanmiddag bijvoorbeeld heb ik KP Marle volledig uitgekeken, ondanks regen, dankzij m'n tuinstoel en een voorraadje Chocomel (...)
Subaru Rullezzz!!! wrote:ErikJan wrote:
heeft ook wel iets, om alle proeven een keertje gezien te hebben...
maar ben je dan niet erg aan het vliegen ?
hoeveel deelnemers per proef kijk jij dan ?
vanmiddag bijvoorbeeld heb ik KP Marle volledig uitgekeken, ondanks regen, dankzij m'n tuinstoel en een voorraadje Chocomel (...)
Laat ik het voorbeeld van vandaag gebruiken:
Ze beginnen met een boucle van 4 die herhaald wordt, dan kijk ik eerst kp Notter de eerste 20, dan door naar Enter waar je de eerste 50 ziet ofzow want daarna is de service al bijna zo dat je tijd genoeg hebt om naar kp Beusebrg te rijden. Daar keken we de eerste 10 en we kwamen stipt optijd bij het gemaal aan in kp Ypelo. Dan heb je die 4 proeven allemaal al gezien. Dan naar Mageleresch, eerste 15 gezien, door naar kp Marle, waar we de eerste 40 hebben gezien om daarna door te gaan naar de service. Daar hebben we ff gekeken en toen hebben we kp Marle nog een keer gezien, en omdat het de laatste proef was hebben we die helemaal uit gekeken.
Op die manier ben je wel een beetje aan het vliegen jah, maar een beetje spanning om op tijd te komen is wel leuk
mantaboy wrote:
Bij dat gemaal dat weten we. Ik was official op die proef. Wel graag de spannende dingen uit je verhaal laten. Er was al sensatie genoeg!
Trouwens vreemd dat er nu weinig klagen over de neutralisaties. Dat was bij de BHV wel anders....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten