Rally van Putten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » do maart 27, 2014 17:07

Lijkt me erg raar, je moet toch de tijd hebben protest aan te tekenen :?:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ZZR Fan » do maart 27, 2014 17:53

Laat ik het anders zeggen. Het stond drie dagen na de rally pas in het huis-aan-huisblad met gemeentelijke mededelingen.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » do maart 27, 2014 18:02

Dan snap ik dat je als aanwonende denkt wat is dat voor mijn deur! bekijk het maar met je rally is ga met de tractor de weg op.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor kraats » do maart 27, 2014 21:00

GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Even een vraagje. Ik ben niet op de hoogte hoe vergunning aanvragen horen te verlopen maar klopt het als ik zeg dat er nog geen vergunning is afgegeven voor deze rally? Als je namelijk kijkt op https://www.putten.nl/Configuratie/Teru ... _aanvragen dan zie je dat er nog geen vergunning verstrekt is
Kan iemand uitleggen hoe dit komt
Ik lees namelijk dat de rally zeker doorgaat maar is dat wel zo zeker. Of gaan gemeenten hier soepel mee om, of is een vergunning een formaliteit?
Ik lees hier altijd dat verguningen zo moeilijk te krijgen zijn.

groeten, Geurt van Middendorp


Voor het uiteindelijk verkrijgen van de vergunning zegt dit niets.

Dat probleem kwam er wel bij de NL rally toen een ingesloten persoon met teveel kennis van dit soort procedures bezwaar maakte.
En maakte dus ook bezwaar tegen de gevolgde procedure en niet tegen de rally.
Dezelfde persoon zit nu ook weer ingesloten, maar de huidige organisatie heeft dat vast allemaal goed geregeld.

Dus dit hoeft echt geen probleem te zijn.
Maar laat duidelijk zijn dat dit in Putten gelukkig heel anders gaat dan in sommige andere gemeenten.
Altijd uitermate prettig mee samengewerkt, zeker toen de huidige wethouder zich er mee ging bemoeien werd het beter (lees: professioneler).
Al vind ik wel dat het lang duurt vergeleken met mijn ervaringen met de gemeente Putten, maar het komt vast wel goed.
Ik denk zelfs dat de vergunning wel verstrekt is, inmiddels.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Rally van Putten

Berichtdoor RallyVanPutten » zo apr 06, 2014 16:58

Deze week een interview geweest in het Belgische radioprogramma Power&Passion.
Dit interview is terug te vinden op http://www.powerandpassion.be/?page_id=5, deel 2, vanaf 20:30.
Beluisteren kan nog tot woensdag 9 april.
Avatar gebruiker
RallyVanPutten
 
Berichten: 1
Geregistreerd: zo apr 06, 2014 16:44

Re: Rally van Putten

Berichtdoor GvM » di apr 15, 2014 11:16

kraats schreef:
GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Even een vraagje. Ik ben niet op de hoogte hoe vergunning aanvragen horen te verlopen maar klopt het als ik zeg dat er nog geen vergunning is afgegeven voor deze rally? Als je namelijk kijkt op https://www.putten.nl/Configuratie/Teru ... _aanvragen dan zie je dat er nog geen vergunning verstrekt is
Kan iemand uitleggen hoe dit komt
Ik lees namelijk dat de rally zeker doorgaat maar is dat wel zo zeker. Of gaan gemeenten hier soepel mee om, of is een vergunning een formaliteit?
Ik lees hier altijd dat verguningen zo moeilijk te krijgen zijn.

groeten, Geurt van Middendorp


Voor het uiteindelijk verkrijgen van de vergunning zegt dit niets.

Dat probleem kwam er wel bij de NL rally toen een ingesloten persoon met teveel kennis van dit soort procedures bezwaar maakte.
En maakte dus ook bezwaar tegen de gevolgde procedure en niet tegen de rally.
Dezelfde persoon zit nu ook weer ingesloten, maar de huidige organisatie heeft dat vast allemaal goed geregeld.

Dus dit hoeft echt geen probleem te zijn.
Maar laat duidelijk zijn dat dit in Putten gelukkig heel anders gaat dan in sommige andere gemeenten.
Altijd uitermate prettig mee samengewerkt, zeker toen de huidige wethouder zich er mee ging bemoeien werd het beter (lees: professioneler).
Al vind ik wel dat het lang duurt vergeleken met mijn ervaringen met de gemeente Putten, maar het komt vast wel goed.
Ik denk zelfs dat de vergunning wel verstrekt is, inmiddels.


He Kraats
Je kan mooi lullen maar volgens de APVen lijst is er nog steeds geen vergunning. en jullie hebben nog drie en een halve week
Hoezo Al verstrekt? Helemaal nog niks verstrekt! Als je iedereen hoort praten is het allemaal voormekaar, maar volgens de officiele kanalen is er nog helemaal niks voor mekaar.
Ja je moet wel inschrijven maar of het doorgaat moet je maar even zelf bekijken zeker?
En Kraats kom nou niet met dezelfde verhalen dat het wel goed komt dat zijn we nu wel gewend van al die lui in deze organisatie
Met vriendelijke groeten

Geurt van Middendorp
GvM
 
Berichten: 11
Geregistreerd: ma jan 13, 2014 12:06
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » di apr 15, 2014 11:48

Ik moet om 13,00 uur op gemeentehuis zijn dan zal ik navragen hoe het staat met vergunning ect ect en ik laat het nog even horen :!:
maar lijkt me stom als ze dat niet voor elkaar zouden hebben, en geloof dat eigenlijk ook niet, u hoort van mij.
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op di apr 15, 2014 13:21, in totaal 1 keer bewerkt.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Max1984 » di apr 15, 2014 12:05

dit bericht komt van de site van de gemeente Putten


wat ik zelf nogal vreemd vind is de publicatie datum 6 weken na aantekening terwijl het evenement 10 mei wordt gegeven is de sluiting 14 mei

Lees Onderstaand:

Verkeersmaatregelen Rally

Soort bekendmaking
verkeersbesluit
Status
besluit
Locatie (gemeenten)
Putten
Publicatiedatum
02-04-2014
Vervaldatum
14-05-2014
Burgemeester en wethouders hebben besloten tot het volgende verkeersbesluit.

Beschrijving

Burgemeester en wethouders hebben een verkeersbesluit genomen voor de noodzakelijke bebording (bord C1 voor het afsluiten van wegen en bord E2 voor het instellen van een verbod om stil te staan) op diverse wegen tijdens de organisatie van een rally op zaterdag 10 mei 2014. Binnen zes weken na publicatie van dit besluit kunnen belanghebbenden een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 400, 3880 AK Putten. Voorts kan op grond van het bepaalde in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland worden verzocht een voorlopige voorziening te treffen, indien onverwijlde spoed dat vereist. Het vragen van een voorlopige voorziening is mogelijk indien binnen de genoemde termijn ook een bezwaarschrift wordt ingediend.
Procedure

Binnen zes weken na publicatie van dit besluit kunnen belanghebbenden een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 400, 3880 AK Putten.
Voorts kan op grond van het bepaalde in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank te Zutphen worden verzocht een voorlopige voorziening te treffen, indien onverwijlde spoed dat vereist. Het vragen van een voorlopige voorziening is mogelijk indien binnen de genoemde termijn ook een bezwaarschrift wordt ingediend.
Max1984
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di apr 15, 2014 12:03

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » di apr 15, 2014 12:08

Het leek mij al sterk, dat ze dat niet zouden regelen.
ze waren al bij maatje van me geweest Gijs vd Pol elecktro voor ruimte op keizerswoerd (service) dus dat gaat gewoon door.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Max1984 » di apr 15, 2014 12:13

ferry bakker schreef:Het leek mij al sterk, dat ze dat niet zouden regelen.
ze waren al bij maatje van me geweest Gijs vd Pol elecktro voor ruimte op keizerswoerd (service) dus dat gaat gewoon door.




maar ik snap het zinnetje, bezwaarschrift binnen zes weken niet helemaal, want dan is het evenement al geweest.
Max1984
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di apr 15, 2014 12:03

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » di apr 15, 2014 13:20

Net van het gemeentehuis en alles dik voor elkaar, dus beste mensen vooruit kijken en 10 mei rally rond om huus. :wink:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Max1984 » di apr 15, 2014 14:52

ferry bakker schreef:Net van het gemeentehuis en alles dik voor elkaar, dus beste mensen vooruit kijken en 10 mei rally rond om huus. :wink:



mooi om te horen..

sommigen houden alleen maar van herrie schoppen of het is iemand die fel tegen de rally is hier
Max1984
 
Berichten: 3
Geregistreerd: di apr 15, 2014 12:03

Re: Rally van Putten

Berichtdoor kraats » di apr 15, 2014 20:23

GvM schreef:
kraats schreef:
GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Even een vraagje. Ik ben niet op de hoogte hoe vergunning aanvragen horen te verlopen maar klopt het als ik zeg dat er nog geen vergunning is afgegeven voor deze rally? Als je namelijk kijkt op https://www.putten.nl/Configuratie/Teru ... _aanvragen dan zie je dat er nog geen vergunning verstrekt is
Kan iemand uitleggen hoe dit komt
Ik lees namelijk dat de rally zeker doorgaat maar is dat wel zo zeker. Of gaan gemeenten hier soepel mee om, of is een vergunning een formaliteit?
Ik lees hier altijd dat verguningen zo moeilijk te krijgen zijn.

groeten, Geurt van Middendorp


Voor het uiteindelijk verkrijgen van de vergunning zegt dit niets.

Dat probleem kwam er wel bij de NL rally toen een ingesloten persoon met teveel kennis van dit soort procedures bezwaar maakte.
En maakte dus ook bezwaar tegen de gevolgde procedure en niet tegen de rally.
Dezelfde persoon zit nu ook weer ingesloten, maar de huidige organisatie heeft dat vast allemaal goed geregeld.

Dus dit hoeft echt geen probleem te zijn.
Maar laat duidelijk zijn dat dit in Putten gelukkig heel anders gaat dan in sommige andere gemeenten.
Altijd uitermate prettig mee samengewerkt, zeker toen de huidige wethouder zich er mee ging bemoeien werd het beter (lees: professioneler).
Al vind ik wel dat het lang duurt vergeleken met mijn ervaringen met de gemeente Putten, maar het komt vast wel goed.
Ik denk zelfs dat de vergunning wel verstrekt is, inmiddels.


He Kraats
Je kan mooi lullen maar volgens de APVen lijst is er nog steeds geen vergunning. en jullie hebben nog drie en een halve week
Hoezo Al verstrekt? Helemaal nog niks verstrekt! Als je iedereen hoort praten is het allemaal voormekaar, maar volgens de officiele kanalen is er nog helemaal niks voor mekaar.
Ja je moet wel inschrijven maar of het doorgaat moet je maar even zelf bekijken zeker?
En Kraats kom nou niet met dezelfde verhalen dat het wel goed komt dat zijn we nu wel gewend van al die lui in deze organisatie


Ik weet niet waar dit over gaat, en onder welke steen jij vandaan komt, maar ik heb niets met deze organisatie te maken.
En, verder distantieer ik me van bovenstaande uitlatingen van GvM.
Ik sta nog steeds achter mijn mening zoals in mijn laatste zin hierboven.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re: Rally van Putten

Berichtdoor lunteraan » wo apr 16, 2014 17:50

lijkt me een mooie rally met mooie etappes helaas een weekend weg gepland dit weekend en vergeten te kijken als er een rally was...
nu extra zuur aangezien het een 'thuis' rally is...
Avatar gebruiker
lunteraan
 
Berichten: 1294
Geregistreerd: za apr 05, 2008 19:56

Re: Rally van Putten

Berichtdoor mauriceke » ma apr 21, 2014 21:52

hallo

heeft iemand misschien al iets van de proeven of tijd schema?
alvast dank!
mauriceke
 
Berichten: 27
Geregistreerd: di apr 15, 2014 21:03

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron