Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Even een vraagje. Ik ben niet op de hoogte hoe vergunning aanvragen horen te verlopen maar klopt het als ik zeg dat er nog geen vergunning is afgegeven voor deze rally? Als je namelijk kijkt op https://www.putten.nl/Configuratie/Teru ... _aanvragen dan zie je dat er nog geen vergunning verstrekt is
Kan iemand uitleggen hoe dit komt
Ik lees namelijk dat de rally zeker doorgaat maar is dat wel zo zeker. Of gaan gemeenten hier soepel mee om, of is een vergunning een formaliteit?
Ik lees hier altijd dat verguningen zo moeilijk te krijgen zijn.
groeten, Geurt van Middendorp
kraats schreef:GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Even een vraagje. Ik ben niet op de hoogte hoe vergunning aanvragen horen te verlopen maar klopt het als ik zeg dat er nog geen vergunning is afgegeven voor deze rally? Als je namelijk kijkt op https://www.putten.nl/Configuratie/Teru ... _aanvragen dan zie je dat er nog geen vergunning verstrekt is
Ik lees namelijk dat de rally zeker doorgaat maar is dat wel zo zeker. Of gaan gemeenten hier soepel mee om, of is een vergunning een formaliteit?
Voor het uiteindelijk verkrijgen van de vergunning zegt dit niets.
Dat probleem kwam er wel bij de NL rally toen een ingesloten persoon met teveel kennis van dit soort procedures bezwaar maakte.
En maakte dus ook bezwaar tegen de gevolgde procedure en niet tegen de rally.
Dezelfde persoon zit nu ook weer ingesloten, maar de huidige organisatie heeft dat vast allemaal goed geregeld.
Dus dit hoeft echt geen probleem te zijn.
Maar laat duidelijk zijn dat dit in Putten gelukkig heel anders gaat dan in sommige andere gemeenten.
Altijd uitermate prettig mee samengewerkt, zeker toen de huidige wethouder zich er mee ging bemoeien werd het beter (lees: professioneler).
Al vind ik wel dat het lang duurt vergeleken met mijn ervaringen met de gemeente Putten, maar het komt vast wel goed.
Ik denk zelfs dat de vergunning wel verstrekt is, inmiddels.
ferry bakker schreef:Het leek mij al sterk, dat ze dat niet zouden regelen.
ze waren al bij maatje van me geweest Gijs vd Pol elecktro voor ruimte op keizerswoerd (service) dus dat gaat gewoon door.
ferry bakker schreef:Net van het gemeentehuis en alles dik voor elkaar, dus beste mensen vooruit kijken en 10 mei rally rond om huus.
GvM schreef:kraats schreef:GvM schreef:Joh.... mooie paden en wegen? Voor Rally... Neej joh!
Voor het uiteindelijk verkrijgen van de vergunning zegt dit niets.
Dat probleem kwam er wel bij de NL rally toen een ingesloten persoon met teveel kennis van dit soort procedures bezwaar maakte.
En maakte dus ook bezwaar tegen de gevolgde procedure en niet tegen de rally.
Dezelfde persoon zit nu ook weer ingesloten, maar de huidige organisatie heeft dat vast allemaal goed geregeld.
Dus dit hoeft echt geen probleem te zijn.
Maar laat duidelijk zijn dat dit in Putten gelukkig heel anders gaat dan in sommige andere gemeenten.
Altijd uitermate prettig mee samengewerkt, zeker toen de huidige wethouder zich er mee ging bemoeien werd het beter (lees: professioneler).
Al vind ik wel dat het lang duurt vergeleken met mijn ervaringen met de gemeente Putten, maar het komt vast wel goed.
Ik denk zelfs dat de vergunning wel verstrekt is, inmiddels.
He Kraats
Je kan mooi lullen maar volgens de APVen lijst is er nog steeds geen vergunning. en jullie hebben nog drie en een halve week
Hoezo Al verstrekt? Helemaal nog niks verstrekt! Als je iedereen hoort praten is het allemaal voormekaar, maar volgens de officiele kanalen is er nog helemaal niks voor mekaar.
Ja je moet wel inschrijven maar of het doorgaat moet je maar even zelf bekijken zeker?
En Kraats kom nou niet met dezelfde verhalen dat het wel goed komt dat zijn we nu wel gewend van al die lui in deze organisatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast