Escort schreef:
ErikvanH schreef:[img][img]http://i45.tinypic.com/dziex3.jpg[/img][/img]
[/quote]
Arian van Beusekom schreef:Hallo,
Ik, de achterbuurman van Erik, heb hem deze actiefoto alvast gemaild en Erik heeft hem met online gezet. Heb nog even niet door hoe hier makkelijk foto's te plaatsen. Mijn vader was inderdaad de Stratosrijder in de periode 1974 - 1978. Op het asfalt was het volgas meedoen maar in de bossen en in het zand "om schade te voorkomen" vaak een normtijd Ha Ha Ha. Ik heb dus nog wel een paar foto's maar die komen dan later nog wel.
Arian van Beusekom
Dennis Klein schreef:Arian van Beusekom schreef:Hallo,
Ik, de achterbuurman van Erik, heb hem deze actiefoto alvast gemaild en Erik heeft hem met online gezet. Heb nog even niet door hoe hier makkelijk foto's te plaatsen. Mijn vader was inderdaad de Stratosrijder in de periode 1974 - 1978. Op het asfalt was het volgas meedoen maar in de bossen en in het zand "om schade te voorkomen" vaak een normtijd Ha Ha Ha. Ik heb dus nog wel een paar foto's maar die komen dan later nog wel.
Arian van Beusekom
Jouw vader was ook één van de rijders, waar het "PLEZIER HEBBEN" in de sport met hoofdletters werd geschreven en met zijn Stratos schreef hij ook zijn (uniek) stukje nl rallysport historie; de tijden doen er niet toe!
Overigens, Jonkers; was dat niet Pierre Jonkers ?
Een dikke week geleden had ook ik geen idee hoe fotos te plaatsen en ook nooit iets op het forum geplaatst , probeer het met www.tinypic.com
Al vast bedankt voor de foto en ik kijk al uit naar de rest !
bruno van traa schreef:Dennis Klein schreef:Arian van Beusekom schreef:Hallo,
Ik, de achterbuurman van Erik, heb hem deze actiefoto alvast gemaild en Erik heeft hem met online gezet. Heb nog even niet door hoe hier makkelijk foto's te plaatsen. Mijn vader was inderdaad de Stratosrijder in de periode 1974 - 1978. Op het asfalt was het volgas meedoen maar in de bossen en in het zand "om schade te voorkomen" vaak een normtijd Ha Ha Ha. Ik heb dus nog wel een paar foto's maar die komen dan later nog wel.
Arian van Beusekom
Jouw vader was ook één van de rijders, waar het "PLEZIER HEBBEN" in de sport met hoofdletters werd geschreven en met zijn Stratos schreef hij ook zijn (uniek) stukje nl rallysport historie; de tijden doen er niet toe!
Overigens, Jonkers; was dat niet Pierre Jonkers ?
Een dikke week geleden had ook ik geen idee hoe fotos te plaatsen en ook nooit iets op het forum geplaatst , probeer het met www.tinypic.com
Al vast bedankt voor de foto en ik kijk al uit naar de rest !
Het was niet Pierre maar Rene Jonkers. Toon en hij reden begin zeventiger jaren wel vaker samen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten