oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Dennis Klein » wo dec 19, 2012 18:19

BasJBuitendijk schreef:
Is dit de Harpin in terblijt? lijkt er wel op



Als ik het mij goed herinner vanaf het 3 landenpunt naar beneden.


hairpin in Terblijt klopt ! vanaf 3 landenpunt klopt niet !
Laatst bijgewerkt door Dennis Klein op zo dec 23, 2012 13:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Dennis Klein » wo dec 19, 2012 18:23

[quote="michel uit berg"]Is dit de Harpin in terblijt? lijkt er wel op

Ja Michel dat klopt ! De thuishaven van Man en Maurice en zo te zien jij ook !
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Escort » vr dec 21, 2012 10:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Escort
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr dec 21, 2012 10:28
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 21, 2012 12:31

Jan Erik, erg leuk om dit nog eens te lezen ! Die rally zat ik in het serviceteam van de Opel Dames Equipe (Titia en Anja). Ik herinner me ook nog iets speciaals ivm de versnellingsbak problemen van Bestebreurtje (Porsche).
Ik weet het niet meer precies, maar het was voor de rust in Arlon; volgens mij haalden ze moter en bak uit de auto voordat die het parc ferme inging en monteerde alles weer bij de herstart.
Ze maakten geloof ik gebruik van het feit dat de weg in het parc-ferme naar beneden afliep! Ik weet het niet meer precies, maar misschien kan iemand het juiste verhaal vertellen ?
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Escort » vr dec 21, 2012 13:27

Afbeelding
Escort
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr dec 21, 2012 10:28
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Escort » vr dec 21, 2012 13:29

Afbeelding


Afbeelding
Escort
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr dec 21, 2012 10:28
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 21, 2012 16:31

Omdat sommige mensen die oude verhalen wel leuk vinden, hier één over de Nacht der Kempen, echter een editie een aantal jaren eerder dan die waar Jan Erik's knipsel overgaat.
Samen met Ron Tuyl(R.I.P.), (wie van die tijd herinnert zich deze fotograaf niet?), en Chris van Waardenburg, was ik als toeschouwer aanwezig. De rally startte toen volgens mij op Vrijdagavond, eerste (en enige rust!) Zaterdagavond, herstart en finish Zondag.
Het was altijd reuze gezellig in hotel/bar/restaurant (?) in Turnhout, maar om een uur of drie/vier zaterdagnacht/zondagmorgen waren we toch wel erg moe (al op de been sinds vrijdag), maar ja we hadden geen kamer geboekt.
Geen probleem voor Ron, die van diverse tafels de tafelkleden rukte, onder een tafel dook en zich toedekte met de tafelkleden ................
"wel te rusten", zei die nog !
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor ceesford » vr dec 21, 2012 17:41

in het verslag van de 1978 editie van de tulpenrallye zie ik bij de nationalen Guillaume Richard met opel kadett voorbij komen.....

ik heb warme herinneringen aan deze man uit Amersfoort ( voormalig Hyundai dealer in de jaren 80 van de vorige eeuw )

Guillaume heeft merendeels met opel kadetts groep 1 gereden, iemand foto's ?

( rond 1985 met ex Paul Lietaer Talbot Sunbeam Lotus Groep 4 / B in de rallysprints teruggekomen, maar de lol was er toch snel vanaf vanwege de steeds strenger wordende regels...... )
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Dennis Klein » vr dec 21, 2012 18:46

ceesford schreef:in het verslag van de 1978 editie van de tulpenrallye zie ik bij de nationalen Guillaume Richard met opel kadett voorbij komen.....

ik heb warme herinneringen aan deze man uit Amersfoort ( voormalig Hyundai dealer in de jaren 80 van de vorige eeuw )

Guillaume heeft merendeels met opel kadetts groep 1 gereden, iemand foto's ?

( rond 1985 met ex Paul Lietaer Talbot Sunbeam Lotus Groep 4 / B in de rallysprints teruggekomen, maar de lol was er toch snel vanaf vanwege de steeds strenger wordende regels...... )


Guillaume Richard - Pierre Smeets (ex Bert Dolk/ex v.d.Marel Ascona)
AMAC Rally 1976

Afbeelding
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Escort » vr dec 21, 2012 18:46

Afbeelding
Escort
 
Berichten: 7
Geregistreerd: vr dec 21, 2012 10:28
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor ceesford » vr dec 21, 2012 21:57

Dennis : bedankt, heel erg leuk !

:D
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 21, 2012 22:02

Guillaume verblijft de laatste jaren een groot deel van het jaar in Zweden : daar is het leven nog schoon, ongerept, zijn de mensen nog oprecht en eerlijk zegt íe........

niets geen gehaast zoals wij hier in nederland kennen, niets geen facebook of twitter, geen ei foon of noem maar op..........

ik geef hem geen ongelijk !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr dec 21, 2012 22:06

Dennis Klein schreef:Guillaume Richard - Pierre Smeets (ex Bert Dolk/ex v.d.Marel Ascona)
AMAC Rally 1976

Afbeelding


Aha, de 12-80-TU. Heeft al veel levens achter de rug :wink:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor metisse » vr dec 21, 2012 22:15

Zou tie nog leven ??????
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr dec 21, 2012 22:22

metisse schreef:Zou tie nog leven ??????


min of meer................
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten