BasJBuitendijk schreef:Is dit de Harpin in terblijt? lijkt er wel op
Als ik het mij goed herinner vanaf het 3 landenpunt naar beneden.
hairpin in Terblijt klopt ! vanaf 3 landenpunt klopt niet !
BasJBuitendijk schreef:Is dit de Harpin in terblijt? lijkt er wel op
Als ik het mij goed herinner vanaf het 3 landenpunt naar beneden.
ceesford schreef:in het verslag van de 1978 editie van de tulpenrallye zie ik bij de nationalen Guillaume Richard met opel kadett voorbij komen.....
ik heb warme herinneringen aan deze man uit Amersfoort ( voormalig Hyundai dealer in de jaren 80 van de vorige eeuw )
Guillaume heeft merendeels met opel kadetts groep 1 gereden, iemand foto's ?
( rond 1985 met ex Paul Lietaer Talbot Sunbeam Lotus Groep 4 / B in de rallysprints teruggekomen, maar de lol was er toch snel vanaf vanwege de steeds strenger wordende regels...... )

Dennis Klein schreef:Guillaume Richard - Pierre Smeets (ex Bert Dolk/ex v.d.Marel Ascona)
AMAC Rally 1976
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten