oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo dec 16, 2012 21:21

christer schreef:Heren gaat over oude foto's.............


Da's wel een feit, maar die foto's roepen natuurlijk wel herinneringen op. Daar heb jij de leeftijd nog niet voor? :mrgreen:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Dennis Klein » zo dec 16, 2012 21:21

christer schreef:Heren gaat over oude foto's.............

Bij die oude fotos horen ook de nodige oude verhalen en te zien aan de reacties wil men dat ook !
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor hans van altena » zo dec 16, 2012 21:26

Kom net thuis na 4 dagen Duitsland ; 5 pagina's verder..........
Hoef voorlopig geen duwtje te geven !! Welkom Dennis . :lol:
Trek je niks aan van het commentaar van die "oudjes" 8) : lekker
doorgaan met al die oude info ! :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor A.H.S » zo dec 16, 2012 21:27

Zoiets :roll:
Afbeelding
Afbeelding
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor BasJBuitendijk » zo dec 16, 2012 21:28

Bij die oude fotos horen ook de nodige oude verhalen en te zien aan de reacties wil men dat ook !


Denk ik ook en anders beginnen we toch een rubriek ´opa vertelt´.
Foto van de Mexico van Peter Verspuy gevonden. Kenteken 03BE.. en verder niet zichtbaar. Lijkt inderdaad toch oranje. Zal van de week inscannen.
Kwam ook nog plaatjes van Ieper 1981 tegen. Met Simca en Abarth.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor BasJBuitendijk » zo dec 16, 2012 21:34

Zoiets


Super Andre. Precies wat ik bedoelde. Nostalgie, nostalgie...

Hebben wij elkaar ontmoet tijdens de Euregio, zowel vrijdagavond als zaterdag. Jij de fotocamera en ik de videocamera in de aanslag.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Miniliteman » zo dec 16, 2012 22:19

Dennis Klein schreef:
Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering.

Dan ik dat mijn foto 1979 is; want als Vatanen fan staat mij echt bij dat het Ari's auto was ! Later heb ik als general manager van RED met Vatanen gewerkt, wat voor mij een ongelooflijke ervaring was .


Ik zie dat je in Frankrijk woont Dennis. Is dat het gehucht hier een paar kilometer verderop of ben je de buurman van Ari in het zonnige zuiden?

Dit is Ari met DKP tijdens de Manx Rally 1982; een auto van MCD het latere RED. Dat het een heel andere kas was als het jaar ervoor moge duidelijk zijn. :shock:

PS: heb je mijn email ontvangen?

Afbeelding
Miniliteman
 
Berichten: 106
Geregistreerd: za jul 08, 2006 19:46
Woonplaats: Horst

Berichtdoor Dennis Klein » zo dec 16, 2012 23:45

Miniliteman schreef:
Dennis Klein schreef:
Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering.

Dan ik dat mijn foto 1979 is; want als Vatanen fan staat mij echt bij dat het Ari's auto was ! Later heb ik als general manager van RED met Vatanen gewerkt, wat voor mij een ongelooflijke ervaring was .


Ik zie dat je in Frankrijk woont Dennis. Is dat het gehucht hier een paar kilometer verderop of ben je de buurman van Ari in het zonnige zuiden?

Dit is Ari met DKP tijdens de Manx Rally 1982; een auto van MCD het latere RED. Dat het een heel andere kas was als het jaar ervoor moge duidelijk zijn. :shock:

PS: heb je mijn email ontvangen?

Afbeelding


Ja bedankt voor je mail ! Hierbij een foto van mij met Ari, nadat hij het kontrakt getekend had voor de 1997 Network Q RAC rally en een foto van het komplete team. (misschien is er nu weer iemand die me verteld dat een Escort WRC in 1997 "niet een oude foto is", maar ik vond dit een mooie afsluiting van ons Vatanen verhaal! (en natuurlijk is een MKI of MKII een veel mooiere auto en 1997 ook wat mij betreft niet oud genoeg)
AfbeeldingAfbeelding
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Dennis Klein » ma dec 17, 2012 16:05

[quote="A.H.S"]Zoiets :roll:
Afbeelding

Die Opel rallydag was dat niet in de afgraving van Margraten (Limburg) ?
Een aantal rijders waren uitgenodigd (dat was dus bijna heel rally rijdend NL) om mee te doen aan een open testdag, door Opel ge-organiseerd om een nieuwe teamrijder te kiezen; dat was ieder geval het pr verhaal!?
Chris van Waardenburg en ik deden ook mee in de Escort Mexico van Chris.
Johan van Heek was verreweg de meest opvallende rijder die dag, maar werd toch nooit een Opel Dealer Team rijder .................
Volgens mij stond die alvast voordat de dag gehouden werd !(?)
Laatst bijgewerkt door Dennis Klein op ma dec 24, 2012 13:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor Dennis Klein » ma dec 17, 2012 17:16

Over Opel dagen gesproken; Zandvoort 1983! Hier stap ik in de Manta 400 (4WD!) met Ari Vatanen aan het stuur.
Afbeeldingur.[/quote]
Laatst bijgewerkt door Dennis Klein op ma dec 24, 2012 13:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Re: Oude Fotos ?

Berichtdoor jeroensprint » ma dec 17, 2012 18:25

Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!


Hallo Dennis, doe maar alles van de Dolomite :D

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Dennis Klein » ma dec 17, 2012 20:08

OK, Jeroen één en ander op jouw verzoek (Dolomite part one!).

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Dennis Klein
 
Berichten: 97
Geregistreerd: vr okt 12, 2012 13:54
Woonplaats: Frankrijk

Berichtdoor ceesford » ma dec 17, 2012 20:18

@ Dennis

Wat Stapelaere betreft staat mij ook nog een "vreemd gekleurde" , soort bruin/beige MKI bij, die daarvoor door Makkinen (?) in de RAC gebruikt was (Colibri lighters sponsoring?).

Timo Makkinen - RAC 1974

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » ma dec 17, 2012 20:23

nog eentje voor Dennis :

Ari Vatanen - San Remo 1981 - met de DKP191T

Afbeelding
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor jeroensprint » ma dec 17, 2012 21:04

En nog meer voor Jeroen.

Dankjewel Dennis.

Nog nooit foto's gezien met Cibie's. Is dit ongeveer 1976??? Ik heb alleen foto's met marchalls en later toen ie rood met wit was met Hella Rally 2000.

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten