christer schreef:Heren gaat over oude foto's.............
Da's wel een feit, maar die foto's roepen natuurlijk wel herinneringen op. Daar heb jij de leeftijd nog niet voor?
christer schreef:Heren gaat over oude foto's.............
christer schreef:Heren gaat over oude foto's.............

Bij die oude fotos horen ook de nodige oude verhalen en te zien aan de reacties wil men dat ook !
Zoiets
Dennis Klein schreef:Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering.
Dan ik dat mijn foto 1979 is; want als Vatanen fan staat mij echt bij dat het Ari's auto was ! Later heb ik als general manager van RED met Vatanen gewerkt, wat voor mij een ongelooflijke ervaring was .

Miniliteman schreef:Dennis Klein schreef:Miniliteman schreef:Vatanen reed the 1981 Acropolis met DKP191T en de Sutton-Rothmans bestickering.
Dan ik dat mijn foto 1979 is; want als Vatanen fan staat mij echt bij dat het Ari's auto was ! Later heb ik als general manager van RED met Vatanen gewerkt, wat voor mij een ongelooflijke ervaring was .
Ik zie dat je in Frankrijk woont Dennis. Is dat het gehucht hier een paar kilometer verderop of ben je de buurman van Ari in het zonnige zuiden?
Dit is Ari met DKP tijdens de Manx Rally 1982; een auto van MCD het latere RED. Dat het een heel andere kas was als het jaar ervoor moge duidelijk zijn.![]()
PS: heb je mijn email ontvangen?


ur.[/quote]Dennis Klein schreef:Gisteren voor het eerst iets op het forum geplaatst, dus nieuweling van de oudere/jongere generatie ! Kan ik fotos van mijn computer downloaden om hier te plaatsen (heb nog wel wat oud materiaal van mijn eigen rally-tijd; Escorts, Dolomite, Renault5Turbo) of heb ik goed begrepen dat dat niet kan ?!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten