Ton van Spanje schreef: Quote:
Joop Kuipers niet bekend? Heeft ondermeer met Ernest Hoogkamer (en ik dacht ook nog met een Smeets) in de bijzit gereden.
Niet alleen met deze i2000, maar ook met de Ascona 400 van Van der Lee. Dezelfde 400 waar ook Johnny Hoes mee heeft gereden
en later Harry Doosje. Joop heeft ook nog eens deelgenomen aan de nacht van Achtmaal met een Manta 400.

ceesford schreef:ik denk dat de GG-40-SB wel één van de meest verhuurde auto's in Nederland is geweest.....

Nou ik heb de archieven ook even na gekeken,maar waar ik in reed was die met GD-08-RF was dus nog voor de rally serieA en P Rally Jan schreef:Ik heb zelf privee ook nog met deze geel-witte ascona i 2000 gereden [waren er volgens mij maar 200 van gebouwd] ook met kenteken dat met GG begon,maar was wel een fijn karretjeceesford schreef:ik denk dat de GG-40-SB wel één van de meest verhuurde auto's in Nederland is geweest.....
Ton Van Spanje schreef:@Hans Vermeer
In 1981 was er geen Tulpenrally.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten