oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor DvM » do dec 06, 2012 21:51

Nee, nog nooit een hesje gehad.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor Cinq-Power » do dec 06, 2012 22:06

Je had een donker gekleurd jasje aan, staat een paar bomen eerder :)


Gok ik dan :)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor TWENGELTJE » do dec 06, 2012 22:20

aaahhh, uit de tijd van de kilometers lint
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor BasJBuitendijk » vr dec 07, 2012 11:29

Ton van Spanje schreef: Quote:
Joop Kuipers niet bekend? Heeft ondermeer met Ernest Hoogkamer (en ik dacht ook nog met een Smeets) in de bijzit gereden.
Niet alleen met deze i2000, maar ook met de Ascona 400 van Van der Lee. Dezelfde 400 waar ook Johnny Hoes mee heeft gereden
en later Harry Doosje. Joop heeft ook nog eens deelgenomen aan de nacht van Achtmaal met een Manta 400.



Bedankt voor alle reacties. Ik raakte in die tijd verslingerd aan het karpervissen en bezocht jarenlang alleen nog de grote rally's in Belgie.
Daardoor mis ik een paar jaar NL geschiedenis.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 07, 2012 13:57

Het was toch erg leuk rijden met die ex cup auto's.


Afbeelding
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor jos kerremans » vr dec 07, 2012 14:49

Volgens mij zijn ze ook allemaal verdwenen .
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor Rene Markus » vr dec 07, 2012 15:38

Helaas wel :oops: soms maak je andere keuze in het leven. De knaf is ook wel lastig om mijn reeds lang verlopen licentie weer te verlengen. Kennis en kunde vergaat toch niet en er is nog zoveel leuks te koop voor een mooie prijs, zoals toen ik mijn toyota bij de fam van der Ende kocht.:D Als je maar lol hebt toch!! http://www.nettiauto.com/haku?page=1&sortCol=price&ord=ASC&id_vehicle_type=1&id_car_type=18

Afbeelding

De auto nog net in beeld met de hele familie erbij.

De eerste meters tijdens een slalom wedstrijd.

Afbeelding
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor jos kerremans » vr dec 07, 2012 16:24

Daar vragen ze nog normale prijzen . :o
jos kerremans
 
Berichten: 188
Geregistreerd: wo maart 15, 2006 18:45
Woonplaats: Rucphen

Berichtdoor hans vermeer » vr dec 07, 2012 20:17

ceesford schreef:ik denk dat de GG-40-SB wel één van de meest verhuurde auto's in Nederland is geweest.....


Mag ik nog even aanhaken bij de GG serie van de Ascona's :?:

In mijn foto archief heb de volgende Ascona's gevonden (vast wel eerder laten zien, maar dat is wel weer even geleden)

De GG37SB, SLS 1981, Johan van Heek
Afbeelding

Afbeelding

De GG40SB, SLS 1981, Joop Kuipers
Afbeelding

De GG40SB,BAC-rally 1981, Joop Kuipers
Afbeelding

De GG40SB, 24 uren van Ieper 1981, Joop Kuipers
Afbeelding

De GG34SB, BAC-rally 1981, Jan v.d. Marel
Afbeelding
Als ik me niet vergis, lijkt dit het punt wel bij de schuur, uit
de onlangs verreden Altena-rally. Maar dan wel in de andere
richting

De GG34SB, Amac-rally 1981, Jan v.d. Marel
Afbeelding

De GG38SB, BAC-rally, 1981, Johnny Hoes
Afbeelding

De GG38SB,BAC-rally,1982, Johnny Hoes
Afbeelding

Niet uit de eerder genoemde serie, maar wel met een GG kenteken.
De GG98NL, Tulpenrally 1983, Postuma/John de Pater
Afbeelding

GG-serie zonder verdere gegevens.
Amac-rally 1981
Afbeelding

Henk v.d. Lee, BAC-rally 1981, of dit een Ascona uit de GG serie is, is mij niet bekend. Maar wel een fraaie opname van een Ascona.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op zo dec 09, 2012 12:23, in totaal 1 keer bewerkt.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Jaccoooo » vr dec 07, 2012 20:40

Jaccoooo schreef:
Afbeelding


waren er ook meer met een kenteken uit deze serie ??-JD-?? :?:
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr dec 07, 2012 20:44

@Hans Vermeer

In 1981 was er geen Tulpenrally.

De laatste foto, die met Henk van der Lee is een groep 2 Ascona.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor metisse » vr dec 07, 2012 22:36

De Ascona's voor de 'Beste coureur van Nederland' waren allen van de GG-..-SB serie.
Stonden namelijk allemaal bij de GM importeur (toen nog aan de Waalhaven) toen ik daar ingeleend was vanuit mijn baas:
Baan Hofman Diesels uit Gorinchem.
Heb daar toen een paar prototypes mee mogen bouwen.
Roman (Roemeense MAN's) kiepers met Detroit Diesel Motor en Allison automaat.
Was een probeersel voor de Griekse GM importeur.
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor A en P Rally Jan » za dec 08, 2012 11:56

A en P Rally Jan schreef:
ceesford schreef:ik denk dat de GG-40-SB wel één van de meest verhuurde auto's in Nederland is geweest.....
Ik heb zelf privee ook nog met deze geel-witte ascona i 2000 gereden [waren er volgens mij maar 200 van gebouwd] ook met kenteken dat met GG begon,maar was wel een fijn karretje 8)
Nou ik heb de archieven ook even na gekeken,maar waar ik in reed was die met GD-08-RF was dus nog voor de rally serie :wink:
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor hans vermeer » zo dec 09, 2012 11:28

Ton Van Spanje schreef:@Hans Vermeer

In 1981 was er geen Tulpenrally.



Weet jij dan welke rally er in 1981 was op deze locatie :?: Hairpin bij de molen in Garderen. Voor zover mij bekend, kwam deze plek alleen voor in de proeven van de toenmalige Tulpenrally.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ferry bakker » zo dec 09, 2012 11:39

Ik weet bijna 100% zeker van wel.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten